Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Mijn 5 favoriete kledingstukken van deze zomer!



Heb je nooit is dat gevoel dat je denkt dat je "niks leuks" in je kast hebt hangen? Ik heb dat gevoel wel is. Dus dan ga je naar de stad, en koop je allerlei zomermusthaves!


Als allereerst wil ik even zeggen, het spijt me dat dit artikel zo laat online komt. Ik heb het op dit moment heel druk met school dus kan het zo nu en dan vergeten, excuses!

Nu het warme weer al weer voorbij is, krijgen we alweer de school of werkkriebels. Ik in ieder geval wel, ik moest deze week alweer naar school.. Ik kan niet genoeg van dat warme weer krijgen. Het liefste loop ik weer in mijn short, met een croptop erop.. In dit artikel laat ik jullie mijn 5 favoriete kledingstukken van deze zomer zien. Het zijn niet extreem zomerse dingen, maar ik heb ze wel veel gedragen.


Deze "driekwart" top van Only heeft een wat minder perfecte stof voor de winter, maar hij is zo leuk! Sinds ik deze top heb gekocht draag ik hem steeds vaker op de wat "mindere" zomerdagen.


Zulke basic shirtjes blijven eigenlijk altijd leuk, deze komt toevallig van de Vero Moda, een tijdje geleden gekocht in de sale voor €4,- geloof ik. Met een bloemenvestje of een spijkerjasje maakt hij het niet zo basic meer!


Dit shirtje, (Vero Moda) is precies dezelfde als de vorige, ze zitten zo comfortabel. Heerlijke shirts.



Een van mijn favoriete kledingstukken. Dit shirt, van de H&M die ik kocht in Parijs. Ik kocht er later
gewoon in mijn eigen stad nog een skaterskirt bij en dat staat zo cute. Zo typisch zomer dit printje.


Laatste stuk! Ook dit is echt een musthave. Als ik deze aan heb voel ik me eigenlijk wel een beetje apart en bijzonder, want er staat #selfie op en dat is het meest gebruikte woord op dit moment. Ik krijg heel vaak kijkingen van mensen in de stad als ik dit shirt aan heb haha. Deze had ik bijvoorbeeld aan bij een highwaisted jeans of een short.

Wat is jouw favoriet?
------------------------------