Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

MUA Eyeshadow Palette in "Pretty Pastels"


Vandaag heb ik een heel gaaf palette van MUA die ik voor jullie ga reviewen! Bij het zien van dit palette dacht ik er niet bij na en nam hem gelijk mee. Ik ben dol op pastelkleurtjes én op palettes!




Ik ben zo blij dat ik dit palette heb kunnen bemachtigen! In mijn eigen provincie, Friesland, is er geen enkele kruidvat waar ze MUA verkopen. Daar baal ik echt enorm van.. Nu ik hem getest heb is het nu al mijn favoriete oogschaduw palette!


Sinds ik het hele assortiment van MUA heb gezien, ik ben spontaan verliefd geworden op het merk! Ze hebben zoveel mooie kleuren, en het is nog niet eens zo duur.. Het is zeker de moeite waard om in "jouw" Kruidvat even een kijkje te gaan nemen of ze daar MUA verkopen. Dit oogschaduw palette heet "Pretty Pastels" en is zeker te zien!



Wauw! De kleurtjes komen zo mooi over. Ik heb zelden dat ik uit een palette echt alle kleuren mooi vind. Ik word gewoon helemaal vrolijk van de kleuren. Ze zijn gemakkelijk met elkaar te combineren!




Ik kan heel kort van mening zijn over dit palette. Ik vind hem echt fantastisch mooi! De kleurtjes zijn stuk voor stuk echt heel erg mooi. De een wat meer gepigmenteerd dan de andere, maar je kan hier zeker een mooie look mee creëren!

Het jammere is, hij gaat uit het assortiment van MUA. Normaal kost hij €5,99 maar nu kan je hem kopen voor €2,99. Voor 12 verschillende mooie oogschaduws in 1 palette is dit natuurlijk helemaal niet duur! Dus wees er snel bij als je hem wil kopen!
-------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x