Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Wishlist augustus 2014!


Eindelijk weer een artikel! Ik raakte een beetje in de knoop, ik heb afgelopen week een artikel geplaatst op donderdag in plaats van dinsdag, en vrijdag kwam er geen artikel, sorry!


Een tijd geleden plaatste ik een wishlist vol winterse uggs, jurken en rokjes. Vandaag laat ik jullie natuurlijk zomerse dingetjes zien, omdat ik toch nog een beetje een zomersgevoel heb.


Droogshampoo! Het is eigenlijk gewoon een normaal dingetje, maar ik vind droogshampoo's zo en zo duur! Voor een Batiste droogshampoo betaal je al gelijk zo'n 5 á 6 euro, dat gaat bij mij een beetje te ver hihi..


Haarbandjes met bloemen zijn natuurlijk een grote trend deze zomer geweest, of eigenlijk nog steeds wel een beetje. Ze zijn zo leuk! Verkrijgbaar in allerlei mooie vrolijke kleurtjes en verschillende bloemen. Nu had ik laatst deze (afbeelding) gezien bij de H&M, die ik nu eigenlijk wel een beetje op het oog heb haha.


Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een leuk to do boekje! Ik zag laatst dat ze bij de Hema die simpele witte hebben, maar deze vind ik toch wat schattiger! Beide boekjes kostten natuurlijk bijna niks. De hema vind ik trouwens echt een heerlijke winkel!

Dit was mijn wishlist! 
xxx
-------------