Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Favoriete producten van dit moment. #1


Deze maand heb ik extra veel tijd gehad om nieuwe dingen te ontdekken. Daar valt natuurlijk het meeste make up onder maar ook wat andere dingen! In dit artikel laat ik jullie een samenvatting zien van mijn favorieten van dit moment!




Tangle Teezer - Ik heb weer een nieuwe! Voorheen had ik een andere variant, paars met witte glitters erin. Ik heb deze een tijdje geleden besteld bij mijn kapper voor €13,95 en ik ben er zeer tevreden over! Ik heb altijd een strijd om een goede borstel te vinden, maar deze maakt je haar zo glad. Nat of droog haar, hij werkt perfect!



Samsung galaxy S3 case - Ik ben dol op telefoonhoesjes. Het allerliefste bestel ik ze via miniinthebox en deze komt daar zeker ook vandaan. Telefoonhoesjes vind ik meestal erg duur, maar deze bijvoorbeeld was maar zo'n €2 á €3 euro.



Max & More CC Cream - Ik was voorheen niet zo fan van de foundations van de Action. Maar ik begin deze CC Cream steeds fijner te vinden, budget! €1,50 kost hij. De variant "Fair" is precies mijn huidskleur. Ik ben er zeer tevreden over en ga hem zeker opnieuw kopen als die van mij op is!




Essence Get the big lashes! Triple 3 black - Ik ben weer eens teruggegaan naar mijn favoriete mascara. Dit is nu inmiddels al de derde keer dat ik hem opnieuw koop haha. Natuurlijk geef ik andere mascara's ook nog wel is een kans maar voor nu is dit mijn favoriet!

Essence maximum length volume mascara - Dol ben ik op deze! Het heeft een lekker dun borsteltje zodat ik hem gemakkelijk kan gebruiken voor mijn onderwimpers. Dunne borsteltjes vind ik normaal niet zo fijn, maar deze zeker wel!

Heb jij nog goede favorieten van dit moment?
-------------------------------------------------------------