Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Music of the moment #7


Ojee.. alweer een dag te laat gepost! Het spijt me. Ik heb het enorm druk met school en sport. Ik probeer het ritme zo snel mogelijk weer op te pakken! Vandaag weer een artikel. :)

Ik zat net even te verzinnen wat leuk is om voor vandaag weer is op mijn blog te posten, omdat ik het nog al druk heb met school en daardoor gauw inspiratieloos raak..

Maar toen bedacht ik me opeens iets! Ik heb al zo lang geen "Music of the moment" meer gedaan. Dat werd vandaag dus weer eens tijd. De laatste tijd luister ik voornamelijk veel Justin Bieber en andere soorten muziek. Heel verschillend eigenlijk.


Backpack - Justin Bieber

Laten we dan ook maar meteen beginnen met een nummer van Justin haha. Een heerlijk nummer om lekker hard mee te zingen eigenlijk. Dit soort nummers kende ik eerst niet, maar ik ontdek steeds meer leuke nummers en muziek. 


Samen voor altijd - Marco Borsato

Een heerlijk mooi nummer van Marco Borsato. Ik kan hier zo lang opnieuw en opnieuw naar luisteren. Ik vind de nummers van Marco altijd zo lekker rustig. Heerlijk!


Behind these hazel eyes - Kelly Clarkson

Nummers van vroeger terugluisteren, fantastisch vind ik het! Al ben ik nog niet heel erg oud, dus luister ik graag nummers uit de 00's. Het doet me altijd gauw weer denken aan die "vroeger" sfeer. 


Drunk in love - Beyonce

Dan drunk in love van Beyonce, top nummer! Wel is het zo dat als ik hem te vaak luister dat hij echt gewoon even niet meer leuk word. 


All of me - John Legend

Dit blijft toch wel echt een van de nummers die ik al zo ontzettend lang leuk vind. John geeft altijd zo'n persoonlijke, bijzondere twist aan z'n nummers. I love it!

Wat vind jij leuk om te luisteren?
----------------------------------------------