Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Swatch: Sally Hansen


Ik moet eerlijk zeggen, dat ik het Action assortiment steeds leuker vind! Ik vond het eerst wat saai omdat ze alleen maar Max&More verkochten. Maar sinds kort ook hele bekende merken.



Ik was natuurlijk weer heel benieuwd naar dit lakje van Sally Hansen. Ik had ze al meerdere keren gezien maar het deed eigenlijk niet veel met me omdat het "gewoon" een topcoat was. Maar toen ik gisteren weer even langs de Action ging, werd ik eigenlijk wel steeds nieuwsgieriger en nam ik hem mee!

Vandaag geef ik jullie een kijkje bij een mooi Sally Hansen lakje, nummer 510 Strobe Flash.


Het was misschien niet helemaal goed te zien op de foto van het flesje zelf, maar dit is echt een geweldig mooi lakje. Fantastisch gewoon.. Hij is extreem glanzend, ik had al een basecoat op dus hij shined eigenlijk nog meer. Natuurlijk kun je dit lakje ook met een kleur eronder gebruiken. Wat zeker ook heel mooi staat.



De substantie van het lakje is wel iets aan de dikke kant, als ik het kwastje afveegde aan het randje (wat je meestal doet) kwam er nog steeds veel doorzichtige lak vanaf, doordat ik dus een dikke laag met lak op mijn nagel kreeg.

Het kwastje lakt ontzettend soepel, netjes en brengt mooi aan. Ik vind het eigenlijk niet nodig om een tweede laag aan te brengen, misschien wel als je er een kleurtje onder hebt.

Het is in elk geval een prachtige topcoat om in je collectie te hebben.

Voor zover ik weet is dit lakje verkrijgbaar in gewone kleurtjes. Maar deze topcoat verkopen ze ook nog in rood en groen. Te koop bij de Action voor €0,99! 


---------------------------------------------------------------------------