Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

5 wardrobe favorites.


Yes! Ik begin mijn ritme weer op orde te krijgen. Vandaag ga ik jullie laten zien wat mijn 5 favoriete items uit mijn kledingkast op dit moment zijn.



Het was een heel gedoe om maar 5 items bij elkaar te zoeken omdat ik eigenlijk steeds niet kon kiezen. Uiteindelijk heb ik er wel 5 uit kunnen halen! Kijk je mee?


Bordeaux rode top - Vero Moda
Om als eerste te beginnen mijn meest gedragen top op dit moment. Mijn favoriete Bordeaux rode top van Vero Moda. Ik heb dit oversized shirtje een tijdje geleden gekocht voor maar €3,- in de sale en omdat hij zo leuk stond kon ik hem niet laten hangen voor dat geld. De stof is wat dun en doorzichtig dus eigenlijk nog een beetje zomers. Het model is losvallend en ik draag er meestal een leuke statement ketting boven. Ik ben hier echt heel blij mee.


Colsjaal voor bij mijn winterjas - Only
Dit is echt een typisch winter / herfst item. Mijn winterjas van vorig jaar kon eigenlijk niet meer. Als ik jurkjes droeg kwamen die eronder uit en hij stond gewoon niet meer mooi. Daarom kocht ik 2 weken geleden een nieuwe winterjas (nou eigenlijk mijn moeder haha) bij de Only. En daarbij deze sjaal. Ik ben er nu al echt gek op. De sjaal is gemakkelijk te combineren omdat het een zwart, grijze sjaal is. Maar ook bij een basic shirtje met een mooie jeans staat hij zo ontzettend leuk. Deze kocht ik trouwens bij de Only voor €19,95 voor als je erin geïnteresseerd bent!


"Paris" Top - Esprit EDC
Deze top van afgelopen zomer is altijd nog een groot favoriet door de quote die erop staat. Hij kan zowel in de zomer als in de herfst gedragen worden. Ik draag op dit moment hier meestal een spijkerjasje overheen omdat het anders gewoon te koud is. Eigenlijk een van mijn favorieten omdat ik dit shirt in Parijs heb gedragen en daarom is hij erg speciaal voor me hihi.


Top met quote - C&A
Dit shirt is echt heaven. Hij is zo leuk! Deze heb ik ook afgelopen zomer gekocht, bij de C&A waar ik steeds vaker kom. Eigenlijk staat wit mij nooit maar als ik er een spijkerjasje of vestje overheen draag staat het me niet zo bleek meer.


Spijkerjasje - C&A
Deze waren hot deze zomer haha. Deze heb ik afgelopen jaar gescoord bij de C&A voor €29,95 geloof ik. Ik wou al heel lang zo'n spijkerjasje en vond eindelijk diegene die ik wou bij de C&A. Het is een lichtgekleurd model, wat ik eigenlijk wel heel leuk vind. Ik combineer hem graag met een jurkje of met een top.

Wat is jouw favoriete item?
------------------------------------