Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Shoplog!


Ik heb vandaag weer eens een shoplog voor jullie! Best een tijdje terug volgens mij. Ik ben even langs de Kruidvat en de Action geweest. Lees je mee?



Het is niet heel veel, maar laten we maar beginnen! ;)


Laten we eerst maar beginnen bij de Kruidvat waar ik niet zo heel veel heb gehaald.



Als eerste heb ik deze foundationkwast gekocht. Deze stond al heel lang op mijn wishlist en ik kocht hem nu eindelijk omdat er een actie bij het Kruidvat was, 20% korting op alle "Kruidvat Proffesional" kwasten. Hij lijkt me heel fijn omdat hij wel wat aan de prijzige kant was. Dus eindelijk een foundationkwast! Ik kocht hem voor €3,99 i.p.v €4,99.



Als tweede en ook laatste kocht ik deze ge-wel-dige statement ketting bij het Kruidvat. Ik vind deze echt heel erg leuk en zocht al een tijdje naar zo'n schakelketting. Leuk voor eigenlijk wel alle seizoenen. Iets aan me zei gewoon dat ik hem niet kon laten liggen. A.s. donderdag heb ik een schoolfeest, daar doe ik deze mooi om met een basic vero moda shirtje en mijn skaterskirt! Ik betaalde €2,99 voor deze ketting.


Dan verder met de Action! 


Eerst een wat minder leuk dingetje haha. Ik vond dit er wel heel handig uitzien, voor de prijs van €0,69 cent kon ik hem niet laten liggen en deed ik hem in mijn mandje. Ik ben heel benieuwd hoe dit eigenlijk gaat werken en of het het wel waard is.



Next! Iets wat ik heeeel graag wou! Dit 28 kleurige oogschaduwpalette. Ik vind hem zo leuk. Ook hiermee kun je denk ik hele mooie looks mee maken. Binnenkort review! Kostte €2,50.



Het volgende item ben ik ook heel erg blij mee. Dit is eigenlijk gewoon een simpel notitieboekje, maar een hele mooie. Hij heeft namelijk een heel leuk bloemenprintje. Hiervoor betaalde ik €1,39.



Zoals ik al zei heb ik a.s. donderdag een schoolfeest. Ik wil mijn skaterskirt aantrekken maar zonder een majo of een panty eronder kan het gewoon niet. Daarom keek ik bij de Action gauw om een panty en vond ik die! Maat 40-44 haha. Heel groot, maar ik ben 1 meter 88 en ik weeg ongeveer 60 kg dus volgens dit tabel kwam dat zo uit. Voor de panty betaalde ik weinig, namelijk maar €1,79.

Dit is eigenlijk alles wat ik heb gekocht! 
-----------------------------------------------------