Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Personal, 5 facts about me.


Normaal plaats ik niet veel persoonlijk blogposts op mijn blog, maar tags meestal wel. Toch vind ik het erg leuk om een "persoonlijke" sfeer aan mijn blog toe te voegen. Vandaag deel ik dan ook een paar feitjes over mij, zodat jullie ook mij eens wat beter leren kennen!



School
Ik volg op dit moment nog de middelbare school, 4e jaars. Laatste schooljaar op deze school (tenminste als ik mijn diploma haal haha). Ik vind het erg spannend omdat ik niet veel vertrouwen in mezelf heb dat ik het ga halen.. Ik ben voor m'n gevoel nog niet helemaal klaar voor het MBO, wat ik hier na ga doen. Ik twijfel tussen de opleidingen Fotografie, Pedagogisch Medewerker in de Kinderopvang of iets met make up. ;)

Kerstkindje
Ik ben echt een soort van kerstkindje. Ik ben geboren op 27 december 1998 en mijn ouders noemen dat eigenlijk altijd een "derde kerstdag", en was ik dus bijna een kerstkindje geworden. Ik hou eigenlijk heel erg van de winter. Die lekkere warme truien en ik ben immers zelf ook in de kerstvakantie jarig!

Kinderen
Ik ben gek op kinderen, vooral kleine kinderen en van die schattige baby'tjes. Ik loop op dit moment stage op een basisschool in groep 1 en 2 waar ik het erg naar mijn zin heb. Ik vind het heerlijk om met kleine kinderen te werken en geniet er ook zeker van.

Sparen
Ik kan echt niet sparen. Ik heb altijd een wishlist waar ik wekelijks nieuwe dingen op zet. En op zich als ik een doel heb kan ik wel sparen. Maar grote bedragen, nee. Hahaha. Ik geef mijn geld graag uit aan kleding en makeup. Op dit moment ben ik wel goed aan het sparen hihi.

Dankbaar
Ik ben mijn ouders heel dankbaar. Mijn ouders gaven de beste jeugd ooit. Ik kon mijn creativiteit uiten in de dingen die ik leuk vond. Ik ben mijn ouders zo zo dankbaar dat ik in dit gezin mocht opgroeien. Met deze lieve mensen om me heen. Dat mijn broer me af en toe schopte maar dat die ook heel lief kan zijn. Dat we op vakantie kunnen waar we ook maar heen willen. Dat mijn ouders me opvoeden hoe het hoort in deze wereld. Daar ben ik mijn ouders echt eeuwig eeuwig dankbaar voor..

Maar niet te vergeten jullie.. Ik vind het geweldig dat er zoveel mensen elke dag mijn blog bezoeken. Ik waardeer jullie liefde echt zo erg.. Het geef me zo'n mooi en geweldig gevoel om te zien dat mijn statistieken en views elke dag stijgen. Jullie geven me zoveel zelfvertrouwen om nog uberhaupt te blijven schrijven. Dankjewel voor alles. 


Liefs, xx
--------------