Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Bucketlist voor in de zomervakantie



De vakantie is nu voor mij op precies de helft.. En dat betekent plannen maken om straks mijn laatste week vakantie door te komen..



Ik heb vorige week en deze week 2 weken vakantie gehad van mijn werk, en moet vanaf volgende week weer volop aan het werk. Dit betekent dus ook dat er wat minder artikelen online komen, ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben!

Ik heb dit jaar geen vakantie geboekt, en dus moet ik op een andere manier mijn tijd vullen.

Dat gaat vast en zeker lukken met mijn bucketlist voor mijn laatste week van de zomervakantie! 

Bij mijn beste vriendin slapen en pizzadaten
Ik heb nu al bijna 5 jaar lang een hele goeie vriendin en ik heb in deze vakantie nog bij niemand geslapen. Het wordt dus echt tijd dat ik sowieso een nachtje door ga halen met een vriendin, want dat is een al plezier natuurlijk!

Naar Groningen met een vriendin
Binnenkort ga ik weer een keertje naar Groningen, en dit keer met een vriendin! De vorige keer, dat ik naar Groningen was geweest, ik geloof dat dat in juni was, toen ging ik met mijn moeder om een kijkje te nemen bij de nieuwe Primark. Het hoort er namelijk stiekem wel een beetje bij om nog wat te gaan shoppen!

Andere haarstijlen uitproberen
Een van mijn doelen deze vakantie is ook om wat nieuwe haarstijlen uit te proberen. Ik draag altijd standaard een losse knot of een staart. Ik wil wel is wat anders!

Een VOGUE foto sessie houden
Ik heb al twee keer eerder gefotografeerd met een vriendin van mij, en dat was echt geweldig. Een paar van deze foto's hebben jullie al voorbij zien komen op mijn blog. Heel gaaf! Dit wil ik dus binnenkort ook weer lekker gaan oppakken.

Dit waren de dingen die sowieso op mijn bucketlist staan voor de laatste week van mijn zomervakantie. Ik ga mijn uiterste best doen om mijn doelen te behalen..

Als ik deze heb behaald, deel ik ze uiteraard ook met jullie! 

Wat zijn jouw plannen nog voor deze zomervakantie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x