Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Outfit: Kakigroene creepers


Ik vind het heerlijk om zoveel mogelijk basic outfits te dragen..


Vandaag wil ik jullie een basic, maar leuke outfit laten zien waarin ik mijn nieuwe kakigroene creepers draag. 

Kijk je mee? 


Een basic shirt met een quote erop, kan zorgen voor iets extra's, maar ook voor een leuk effect van je outfit! Zwart is een kleur die ik graag draag. En voor de meeste mensen die mij goed kennen, ja, ik ben verslaafd aan zoveel mogelijk zwarte tops met quotes erop.. Oeps.. Omdat ik zo'n 2 weken geleden in Groningen ben wezen shoppen, en deze top heb gekocht bij de H&M, kon ik het niet laten om 'm niet te dragen in deze outfit post! 


Om te beginnen draag ik hier 2 ingevlochten vlechtjes, die een vriendin van me die mee was toen, in mijn haar heeft gemaakt. En omdat ik nu toch haar aan het 'opsparen' ben, stonden ze zo leuk bij me. 


Om maar gelijk achter de titel aan te gaan.. Ik draag hier samen met een vriendin van mij de kakigroene creepers. Een stoffen sneaker met veters, en een net wat dikkere zool dan een gewone sneaker. Ik heb deze schoenen gescoord in Groningen, bij een winkel die 'Yoke' heet, voor maar €14,50! Omdat de schoenen kakigroen zijn, kun je ze gemakkelijk combineren met witte, zwarte, of grijze sokken. 


Zoals ik al zei, ben ik nogal van de basic outfits. Ik heb daarom een simpele, strakke jeans, afkomstig van Pieces gecombineerd met mijn top van de H&M en de kakigroene creepers. De jeans zit echt ontzettend lekker, aangezien er heel veel stretch in zit. 


En last but not least, draag ik natuurlijk ook een zonnebril. Ik draag er hier een van de Bristol, wat ook eigenlijk me enige zonnebril is op dit moment..

De outfit

Zwarte top met quote | H&M

Stretch Jeans | Pieces

Kakigroene creepers | Yoké in Groningen

Zonnebril | Bristol 

Lots of love,
Fardau xo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x