Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Best gelezen artikelen: september 2016


Ik vind het leuk om zo af en toe in mijn blogstatistieken te kijken en om te zien wat nou het beste ontvangen is van de afgelopen maand..



Vandaag deel ik mijn top 3 best gelezen artikelen van september 2016 met je! Ik ben benieuwd of jij nog een artikel herkent.. Lees je mee?

1. 5 dingen die ik dagelijks meemaak omdat ik een blogger ben
Ja, ik had dit ook niet verwacht, maar dit is echt het best gelezen artikel uit de maand september 2016! Bijna iedere week word hij meerdere keren opnieuw bekeken.


2. 10 kleine dingen waar ik de afgelopen tijd blij van werd
Dat mijn 'quote' en 'lifestyle' artikelen het altijd goed doen, dat wist ik al wat langer. Ik moet eerlijk bekennen, dat ik nooit had verwacht dat dit artikel zo goed ontvangen zou worden.


3. Hello Autumn | Mijn 3 favoriete herfstlipsticks
Artikelen over 'mijn favoriete ..' doen het ook altijd goed! Ik vond het leuk om dit artikel te maken, aangezien je de herfst nu ook echt al buiten voelt en ziet.


Ja, ik ben best wel blij met deze top 3 van de vorige maand. Het zijn niet veel artikelen, dat klopt. Maar ik heb in de maand september 2016 ook niet veel artikelen geplaatst, omdat ik het heel druk heb met examens, stageopdrachten en school zelf.. Ik hoop dat ik binnenkort wat meer ruimte krijg voor artikelen, zodat mijn paginaweergaven ook weer wat sneller omhoog gaan!

Wat vond jij mijn leukste artikel van vorige maand, september 2016?

Liefs,
Fardau

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x