Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Transgenders en make-up: JESSIE MAYA


Voor de ene is het misschien nieuw, raar en onbekend.. En voor de andere is het heel normaal..


Mannen, jongens én transgenders met veel liefde voor make-up. Ik begin het steeds meer tegen te komen op instagram en YouTube. Ik vind het heel erg mooi om te zien hoe iemand zijn of haar passie volgt, zonder zich ervan aan te trekken wat anderen van hem/haar vinden! In dit artikel laat ik Jessie Maya en haar mooie make-up looks zien!


Kijk dan, wát een transformatie! 



Naast het bewonderen van mannen met mooie make-up, heb ik Jessie Maya ontdekt op YouTube. In eerste instantie dacht ik, hé? Zie ik het nou goed? Een man met een passie voor make-up.. Ik begon meer en meer video's van haar te bekijken, en uiteindelijk, kan ik nu zeggen dat ik een soort van 'fan' van haar ben. Ze doet haar make-up zó ontzettend mooi..

Jessie Maya: 



Naar mijn mening, heeft ze wijze woorden en een hele goede video neergezet. Keep going, Jessie!
Als je nog beauty tips nodig hebt, of je het gewoon leuk vindt om naar mooie make-up te kijken, dan kun je op haar YouTube kanaal kijken; Jessie Maya.

Wat vind jij van transgenders met make-up?

2 opmerkingen:

  1. Lieve Maya, Houd nou alsjeblieft op je te vergelijken met Loiza. Zeker, zij is 'h heel leuke meid ; maar jij bent 'n zeer aantrekkelijke VROUW !!! Ik hoop van harte dat je ooit nog eens de dag beleeft dat je niet meer de behoefte hebt om jezelf te gaan kleineren omdat jij meent meer geslaagde vrouwen te zien. Dat is zeer persoonlijk en dus relatief. Voor mij ben jij de meest geslaagde van de 2 ! Heel veel sterkte én succes ! - In de hoop jou nog eens in levende lijve te mogen ontmoete. Met een zeer welgemeende zoen, - Dominique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GODGEKLAAGD !!! Dat de VU mensen zo durft te bejegenen !!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x