Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Dingen waar ik naar uitkijk


En toen was ik alweer beland in de herfstvakantie.. en dit betekent dat ik ook ga uit kijken naar een nieuw school - en blog jaar!



Maar waar kijk ik dan zo erg naar uit in deze maanden oktober, november en december? Vandaag ga ik alvast vooruit kijken naar het einde van dit jaar, 2016. En voornamelijk op het gebied van mijn blog, mijn studie, en meer!

Lees je mee?

Meer vrije tijd
Als allereerst mijn vrije tijd. Ik ben gewend, om 2 volle dagen stage te lopen, 3 (lange) dagen naar school te gaan, en daarnaast ook nog 3 keer per week te werken. Zo rond deze tijd zit ik op de helft van mijn eerste periode van mijn opleiding. Ik moet zeggen, ik vind het 2e jaar, van mijn opleiding, Pedagogisch Medewerker, best wel heel pittig. Ik ben nu al bezig met het voorbereiden van mijn examens, die pas plaats vinden na februari, maart 2016. Ik hoop dat ik in periode 2 een gemakkelijkere rooster krijg, met minder lange schooldagen van 9 tot 6.. En dat ik meer voor jullie kan betekenen!


Meer bloggen
Ja, ik weet het.. Dit punt is al heel vaak voorbij gekomen in mijn andere artikelen. Ik vind het op dit moment zo moeilijk om te plannen, omdat er zo veel door elkaar heen loopt. Ik kijk er naar uit om eindelijk weer eens volop te bloggen, dat er elke week vast 3 artikelen online komen. En om artikelen veel vooruit te werken. Ik vind het super om hiermee bezig te zijn, maar het is er de afgelopen tijd gewoon niet van gekomen.. We gaan het in deze periode van het jaar lekker weer inhalen!

Een nieuwe start maken op een andere sportschool
Ik heb nog zoveel leuke groepslessen die ik wil proberen, op de planning staan. Ik wil sowieso nog veel vaker Bodypump gaan doen, omdat het mij zo'n goede boost geeft! Ik heb deze week besloten, dat ik na 5 en een half jaar op een sportschool te hebben gesport, mij af te melden.. Er is hier in mijn buurt een andere sportschool aanwezig, met veel en veel meer faciliteiten. Onder andere met 3 zwembaden. Voor ook nog is een goedkopere prijs per maand. Laat het sporten maar weer komen!


Gezondere dingen mee naar school meenemen
Ik heb de afgelopen tijd heel veel inspiratie opgedaan op het gebied van 'gezonde snacks' voor mee naar school of stage. Ik vind het heel fijn om een trommel te maken een avond van te voren, en dat de volgende dag mee naar school te nemen. Zin in! Misschien dat er daarover nog een artikel online komt.

Kerstmis
Zoals jullie misschien vorig jaar op mijn blog hebben gelezen, is dat ik helemaal gek ben op kerstmis. En even eerlijk, mij vind je nu al achter de laptop, met oordopjes in, kerstmuziek luisteren! 1 woord: heerlijk.

Mijn 18e verjaardag, of hoe wij het hier zeggen: de derde kerstdag 
Een groot feest geven met mijn vriendinnen, het met mijn familie vieren, met mijn rijbewijs beginnen, ik verlang hier zo erg naar.. Klinkt misschien cliché, omdat je eigenlijk van elke leeftijd moet genieten. Maar ik vind dat het nu ook wel tijd is, dat ik 18 word!

Dit zijn voornamelijk de meeste, leuke dingen waar ik naar uit kijk.

Waar kijk jij naar uit? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x