Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Het spijt me!


Als eerste wil ik graag even een klein artikel voor jullie maken. Dit doe ik omdat ik jullie wil uitleggen waarom er al zo lang geen artikel is gekomen. Lees je mee?

Dus, waarom heb ik al zo lang geen artikel meer geplaatst?
Er zijn veel verschillende redenen voor.

1. Mijn laptop waar ik altijd op schrijf, heeft op dit moment veel virussen. Daardoor kan ik niet normaal artikelen typen enzo.

2. Ik heb weinig tijd. Op dit moment heb ik echt ontzettend veel huiswerk elke dag. En de cijfers die ik in dit jaar haal, gaan mee in mijn examen. School gaat natuurlijk voor!

3. Voor school moet ik ook stage lopen. Maatschappelijke stage. Dat komt er dus ook nog is bij kijken!

Ik hoop echt enorm dat jullie mij begrijpen, en ik mis jullie ook echt ontzettend erg! Ik zou natuurlijk veel liever weer elke dag een artikel voor jullie zou willen schrijven. Maar dat is helaas op dit moment niet mogelijk!
Heel erg bedankt voor jullie begrip! Ik zie jullie echt gauw weer, dikke kus, Demi.

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x