Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Music of the moment #3!


Muziek! Het is weer eens tijd voor een nieuwe music of the moment. Ik kan echt niet zonder muziek. Ik sta er mee op en ga er ook mee naar bed. Ben je benieuwd wat voor verschillende muzieksmaken ik heb? Lees dan snel verder!
Ik houd dus van verschillende soorten muziek smaken. Ik luister heel veel naar House, Hardstyle, maar ook naar gewone top 40 muziek of heel veel naar mijn idolen.





Katy perry - Unconditionally.

Die naam van het liedje.. Zo ingewikkeld en steeds vergeet ik hem opnieuw! Zelf weet ik niet eens wat het woord betekent.. Maar natuurlijk gaat het om de "inhoud" van het liedje! Hij is zo geweldig. Na Roar ben ik weer helemaal verliefd op deze song. Hij is een beetje tussen rustig en druk in haha. Heel erg leuk. 




Bruno mars - Gorilla.

Die naam, haha supergrappig! Ik hoorde dit liedje wel eens vaker op de radio, maar kon er steeds niet achterkomen hoe het liedje nou heette. Totdat ik hem in de megatop50 van 3fm zag. Het is een liedje die ik echt op dit moment heel veel luister. 


Niels geusebroek - Take your time girl.

Dit nummer is echt een aanrader als je van emotionele muziek houd. Erg mooi liedje. Heerlijk! 


The boyband project - Find that girl.

Nu denken jullie vast: "nee, niet weer een boyband toch?" Neehoor, dat was een grapje. Dit liedje vind ik zo lief klinken, en is sinds kort echt een van mijn favorieten!


Ariana grande - Baby i.

Het gevoel dat ik bij dit liedje is echt tof! Zelf ben ik geen "fan" van Ariana, maar The way en zeker dit nummer vind ik erg mooi!


One direction - Story of my life.

Supermooi nummer. Sorry dat ik steeds "mooi" zeg haha. 

Hoewel jullie mijn muzieksmaak een beetje zijn tegengekomen, zijn mijn favoriete liedjes echt een beetje in de stemming van de herfst! Wat zijn jouw favorieten? 

Xxx, Demi.

2 opmerkingen:

  1. Ik zie net via Bloglovin dat je ook een verse blogger bent net als ik :) Ik ga je volgen :) Ben benieuwd wat je van mij beauty blog vindt . X Ceetje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi dankjewel! Ik ga je zeker terugvolgen! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x