Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Mededeling.

Ik heb de afgelopen tijd geen artikelen geplaatst dan normaal op dinsdag, vrijdag en zondag. Ik heb een belangrijke mededeling die ik graag met jullie wil delen.

Nu al zo'n 1,5 weekje geleden is mijn mobiel kapotgevallen, stom ongelukje! Ik had hem in mijn kluis liggen, ik deed mijn jas erin en pats, hij viel 3 kluisjes naar beneden. Het hele beeld deed het niet meer.. Hij is in de maak en hoop dat hij zo snel mogelijk gemaakt kan worden.

Ik krijg hem aanstaande dinsdag (9 september 2014) binnen. Ein-de-lijk! Dan kan ik gelukkig weer mijn ingeplande artikelen vooruit werken want ik mis jullie zo enorm erg.. Ik kom a.s. vrijdag (12 september) hopelijk weer terug met een nieuw artikel want ik heb jullie zoveel te vertellen. Bedankt voor je begrip, liefs, Demi xxx