Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

NOTD: Essie Peach Side Babe


Oh, het is weer tijd voor een NOTD! Ik heb weer een prachtlakje om aan jullie te laten zien. Het is lakje van Essie. Lees je mee?





'Peach Side Babe' is een zalmroze, kleurtje met een subtiele glans. Als je van felle roze tinten houd, is dit een mooi lakje voor je! De substantie is erg dik, dus eigenlijk heb je aan 1 laagje al genoeg. Tijdens het lakken moet je het kwastje goed afstrepen op het potje, anders heb je zo een dikke laag nagellak op je nagel. De droogtijd duurt ook niet heel lang, dat vind ik heel fijn. Met al deze pluspunten, vind ik de kleur echt heel mooi en zomers!



Essie 'Peach Side Babe' is verkrijgbaar bij Etos voor een bedrag van €9,99.

Wat vind jij van dit lakje van Essie? Laat het me weten in een comment, ik ben erg benieuwd!

Liefs, Fardau.

Volg mij via Bloglovin ~ Instagram 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x