Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

What's on my phone? #1


Ik heb nu ongeveer zo'n half jaar deze telefoon, en ik ben hier echt ontzettend blij mee! Het leek me daarom leuk om een keer een 'What's on my Phone?' artikel voor jullie te maken!



Ik heb deze telefoon nu bijna zo'n jaar, en ik ben er echt tevreden over! Ik had hiervoor de Samsung Galaxy S3, en nu heb ik een HTC One M8S!



Ik heb zelf een lockscreen op mijn telefoon, met een code. Als ik die heb gedaan, kom je op mijn beginscherm. Ik heb 1 pagina met apps, en nog mijn algemene pagina waar alle apps op staan. Op mijn achtergrond staat mijn favoriete youtuber op dit moment, Rayan aka Unagize! Ik vind 'm superknap en vooral deze foto, daarom dus.




We gaan beginnen met het eerste mapje op mijn beginscherm. Dan heb ik als eerst Whatsapp, dat is een app die elk mens wel op zijn/haar telefoon heeft staan. Instagram, een app waar ik echt helemaal verslaafd aan ben, je kunt me daarop ook volgen als je dat leuk vind!

Facebook, dat gebruik ik redelijk vaak, ik kijk graag naar de berichten van anderen, maar ik post zelf niet veel op mijn privé account. Ik heb zelf ook nog niet zo lang geleden, een eigen pagina aangemaakt. Daarop kun je mij volgen, ik zou het leuk vinden als je dat doet! En Messenger spreekt voor zich!


Dan komen we bij mijn volgende mapje, geld en rekenen. Hier zitten niet de meest interessantste apps in, mijn rabobank bankieren en calculator die ik zo af en toe gebruik voor school of andere dingen.



Dan is dit mijn derde mapje op mijn telefoon. Hier staan wat hulpmiddelen in voor het bewerken van foto's, maar ook voor inspiratie, zoals Weheartit. Hierop vind ik altijd tumblr achtige foto's waarbij ik kan inspireren voor mijn eigen foto's.


Ook Instafollow vind ik een erg fijne app, hierop kan je zien wie jou unfollowed hebben op instagram. En Instadown gebruik ik op dit moment niet heel erg veel, hierbij kan je de link van een video op Instagram kopieeren en via de app downloaden op je eigen telefoon.



Dan komen we weer terug op mijn beginscherm, in het tweede rijtje staat Buienalarm, die geeft altijd aan wanneer er regen komt, een erg fijne app. En Swipe & Shop, dat is ook een hele leuke app, dat is een soort van 'Tinder' of 'Hot or not.' Daarop komen er afbeeldingen voorbij van kleding etc, en dan kan je op het kruisje klikken als je het niet leuk vind, of op het hartje als je het wel leuk vind.



Dan komen we aan op het laatste mapje in mijn beginscherm, video en muziek. Dit is ook dan wel een mapje waar ik standaard elke dag op zit. YouTube, muziek gebruik ik dan bijna nooit, maar Spotify luister ik sowieso elke dag wel.


Dan de laatste 3 rijen op mijn beginscherm. Play Store, spreekt voor zich. Mirror Image is een app waarbij je foto's kunt bewerken en kan weerspiegelen op heel veel verschillende manieren. Marktplaats spreekt ook voor zich, en Twitch is een app waarbij je livestreams kunt volgen.

ROC Rooster is mijn schoolapp, hier kan ik mijn rooster bekijken, contacten, galerij en Chrome, dat is de internet browser die ik veel gebruik.

In de onderste balk staan de standaard apps dan nog, telefoon, sms, internet explorer, en camera.


Als laatste heb ik ook nog Snapchat, hierop kan je me ook toevoegen!

Dat waren dus al mijn apps! Ik vind het zelf heel erg meevallen, voor hoeveel apps ik heb. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien!

Als jullie wat leuke apps weten en je die mij wilt aanraden, dan moet je het zeker even achterlaten in de comments!

Ik wil jullie voor nu heel erg bedanken voor het lezen,
en tot morgen!

Liefs! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x