Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Quote #6


Het is vandaag niet echt een quote, maar wel een afbeelding die ik vond onder de zoekterm 'quote!' Daarom wil ik 'm toch graag met jullie delen..



Goede voornemens hebben is handig, die hebben we elk jaar weer opnieuw. En ja, we halen die ook niet altijd voor de 100%. Wat ik jullie wil meegeven is, uit mijn eigen ervaring, dat je je emoties wel een keer mag uitstralen.. Je hoeft niet altijd die lach op je gezicht te tonen, en te zeggen dat alles oké met je is. Iedereen heeft wel is zo'n down gevoel, en dan maakt het ook echt niet uit hoelang dat duurt.

Een lach op je gezicht zetten en achteraf huilen, is een gewoonte van elk meisje. Niet elk meisje houd er van om haar emoties zo in een keer in het openbaar te tonen.

Ik wil gewoon tegen jullie zeggen, dat wat er ook gebeurd, stay positive, uit je emoties, want dat zal je goed doen, geloof me!

Heb jij hier ook wel eens last van?

P.S. Ik ben druk bezig met mijn portfolio! Die komt binnenkort snel online! Trots..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x