Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Favorieten november 2016


November, een maand waarin we beginnen met aftellen naar Kerstmis!



En het is inmiddels alweer midden december.. In de maand november 2016 heb ik vooral heel veel gewerkt aan school, en heb ik weinig nieuwe beauty-gerelateerde producten gereviewed op mijn blog. Toch bespreek ik vandaag mijn favorieten van november 2016.

Benieuwd wat mijn favorieten van november 2016 zijn? Kijk dan zeker mee. 





Essence MATT MATT MATT in 08

Dit is mijn eerste kennismaking met de lipsticks uit het nieuwe assortiment van Essence. Matt Matt Matt lipsticks, verkrijgbaar in 9 verschillende kleuren. Het is echt een musthave voor me, omdat ik helemaal gek ben op Matte lipsticks. De Essence MATT MATT MATT in 09, is een hele donkere rode/paarse kleur. Hij dekt heel erg goed. In het begin dacht ik echt van "zal dit mij wel staan?" Want het is een zeer donkere kleur. Maar, toen ik 'm eenmaal vaker begon te dragen.. Ik ben in luf! Uiteindelijk heb ik deze lipstick de afgelopen maand regelmatig gedragen en ik vind hem echt heerlijk zitten! 




Maybelline new york The lift volum' express mascara

Deze mascara van Maybelline New York is echt geweldig. Ik heb nog nooit eerder een 'dure' mascara gehad, vaak alleen maar mascara's van Essence of van Catrice. Nu ik deze een maand terug heb gekocht bij de Action, ben ik echt fan! De mascara dekt goed en maakt veel volume. Ik heb er eigenlijk niets negatiefs over te zeggen. Grote kans dat ik deze opnieuw koop als hij nog verkrijgbaar is bij de Action! 





Catrice Chocolate Nudes Eyeshadow Palette

Nooit geweten dat de palettes van Catrice zo fijn zouden zijn! Toevallig was er een paar maanden terug, een aanbieding bij het Kruidvat! Alle palettes waren €2,99 per stuk. Dit palette trok gelijk mijn aandacht en er zat gelukkig een tester in de lade bij alle overige testers van de oogschaduws. Na het swatchen van de pigmentatie van het palette was ik eigenlijk gelijk al enthousiast! Ik nam hem mee. 




Shizzie.nl Double Choker

Ergens november zag ik weer een post van Shizzie.nl op Instagram. Het was een super leuke aanbieding; gratis verzending! Ik bestelde een pakketje met een paar leuke sieraden, waar binnenkort nog een artikel van online komt. Sowieso maak je mij al gauw blij met een paar sieraden, aangezien ik maandenlang geen sieraden heb gedragen! Ik twijfelde, want een choker is best wel heftig.. Maar ik ben er nu helemaal weg van! Love it! 




Fogan - 13

Op de een of andere manier ben ik nooit zo'n groot fan geweest van Fogan nagellak. Niet logisch, want een tijdje terug kreeg ik 4 lakjes van een vriendin van me. Om uit te proberen omdat ik de kleuren zo mooi vond! De afgelopen maand heb ik 'm heel veel gedragen. Ik vind het echt een fantastisch mooie kleur. Én hij blijft heel lang zitten zonder te chippen! 

Dit waren mijn favorieten uit november 2016! 

Wat is jouw favorite item van november 2016?

Liefs, 
Fardau

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x