Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Nagellakstash update! #1


Hee hoi! Ik ben weer thuis van een heerlijk weekje vakantie in Duitsland. Genoten heb ik zeker, maar ik miste het bloggen ook wel heel erg. Ik ga jullie mijn nagellak stash laten zien, hoe hij er op dit moment uit ziet.


Ik kwam zo op het idee omdat ik zo'n 1 á 2 jaar geleden mijn nagellak stash online heb gegooid als mijn allereerste blogpost en ik vond het wel erg toepasselijk om een update te maken aangezien hij heel erg is uitgebreid! Er is gewoon heel veel bijgekomen in een korte tijd.



Dit is de bak waar mijn nagellak in zit. Ik had mijn nagellak hiervoor in een oude surprise doos met allemaal foto's die ik ooit is van een vriendin op 5 december heb gekregen, alleen die is kapot gegaan en alle nagellak paste er ook gewoon niet meer in. 









Dit zijn al mijn Essence lakjes! Het zijn er in totaal 10 en ik ben er stuk voor stuk echt helemaal gek op. De oude Essence collectie lakjes heb ik ook veel van gehad, maar die waren op een gegeven moment helemaal uitgedroogd en ze lakten gewoon niet meer mooi. Daarom heb ik die weggegooid. Ik kan ook eigenlijk geen favoriet kiezen uit deze 10 lakjes. Wel vind ik de Essence Sand lakjes echt ge-wel-dig! 












Dan heb ik nog een paar Essence 'effectlakjes'! Met o.a. veel glittertopcoats en een glow in the dark lakje! 










Dan heb ik hier mijn collectie van Catrice lakjes! 



Kleine maar fijne lakjes collectie van de Action. Ik koop niet vaak lakjes bij de Action, omdat ze niet vaak bij ons het kleuren assortiment veranderen, erg jammer.



Dan kom ik bij mijn Maybelline Color Show collectie aan. De Color Show lijn vind ik gewoon een hele leuke en budget lijn. En de lakjes zijn voor de prijs ook gewoon supergoed. Er zitten vaak hele leuke kleurtjes bij en ik koop ze vaak in bij de actie 1+1 gratis!





Yesyes! We zijn aangekomen bij mijn lakjes van Rimmel London, iets duurder dan Essence en Catrice maar oh zo fijn vind ik ze! Ongeveer zo'n jaartje geleden kocht ik alleen maar Rimmel London maar nu wissel ik het wel wat af. 





Dan heb ik 4 lakjes van het merk Fogan. Hele felle kleurtjes en erg leuk voor de lente en voor de zomer. Maar de lakjes zijn erg waterig en daarom draag ik ze niet vaak.
























Dan komen we niet echt meer tot een categorie, maar een beetje was losse lakjes van verschillende merken. Dus dit was mijn nagellakstash! Ik ben bang dat ik het naarmate de tijd nog meer ga uitbreiden, oeps! Maarja, een blogger zonder (niet veel) nagellak is ook niks.

Xxx, Demi. -