Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

New in - Neppe witte Allstars


Nadat ik de prijzen van dure merkschoenen zoals Nike of Adidas had gezien, wist ik het gelijk: ik hoef deze zomer niet per se te gaan voor échte dure merkschoenen. Als het om sneakers gaat heb ik eigenlijk altijd merkschoenen, zoals Vans of Adidas.



Schoenen zonder een duur merkje erop kunnen ook altijd leuk zijn! Dit zijn mijn eerste "Dunlop" schoenen. En lekker goedkoop! Wow! Eerlijk gezegd zou ik na dit paar nog wel 1 paar andere schoenen kopen voor deze zomer.

Het merk Dunlop ken ik natuurlijk wel al een tijdje. De afgelopen jaren gaan steeds meer merken zich met de ''mode van nu'' bemoeien en aanpassen! En daar heb ik een mening van 2 kanten over. Aan de ene kant hartstikke leuk, want zoals deze look a like allstars zijn mooi om te hebben! Maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer leuk als een winkel of merk een eigen draai aan hun assortiment geven. Niet dat ze altijd alle schoenen maar namaken maar dat ze een eigen stijl hebben..


Je kan al echt aan het logo zien dat deze schoenen gemaakt zijn in China of Japan, haha.


De doos was al een beetje kapotgescheurd, oeps! En de prijs... Daarvoor kon ik ze natuurlijk niet laten liggen. Ze waren er niet meer in mijn maat. De Amerikaanse maat 6.5 is de europese maat 40. Maarja, toen ik maat 6, dus 39.5 had gepast paste hij perfect!



En dit zijn ze dan! En ze zijn nog wit ja hahaha! Dat vind ik echt een wonder. Ik heb ze nu zo'n 3 á 4 keer aangehad buiten. En ik vind ze zoooo leuk !!




Hier nog een paar extra foto's! Zoals je kan zien lijken ze wel erg veel op de witte ''echte'' allstars. Echt supergaaf !!


De combinatie van de neutrale kleuren zwart en wit zorgt er echt voor dat hij niet zo zeer heel erg lijkt op de witte allstars. Ik ben echt zeer tevreden over deze schoenen. Ze lopen heerlijk, zitten goed, en ook nog is lekker budget!

Deze ''neppe witte allstars'' heb ik gekocht bij Sportsworld voor €15,00.

Heb jij echte allstars?
-----------------------------