Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Lekker een boel random vragen! - Tagtime!


Omdat het voor mij een té hete dag vandaag is, zit ik heerlijk koel binnen aan mijn blog te werken. Ik had er echt weer even zin in! Gewoon foto's maken en vooral heel veel vooruit werken. Ik ben druk met de laatste voorbereidingen voor een weekje Duitsland!



1. Strek je linkerarm zo ver uit als je kan. Wat kan je aanraken? 
De kussens op de bank en de afstandsbediening, haha!

2. Wat deed je voor je deze tag begon in te vullen?
Even gauw een klein blokje wandelen met mijn hondje.

3. Gok hoe laat het is zonder op de klok te kijken. Zat je in de buurt?
Half 12? Bijna! Het is 7 over 11.

4. Wat hoor je op het moment?
Ik heb op dit moment mijn Spotify lekker hard aan staan. Mijn radio-favorieten, met nu ''Take a bow - Rihanna.''

5. Wanneer ben je voor het laatst buiten geweest? Wat deed je toen?
Ongeveer zo'n halfuurtje geleden en toen ging ik een wandeling maken met mijn hondje!

6. Heb je gedroomd afgelopen nacht?
Ja, en het was een nachtmerrie. Ik droomde dat een man mij achterna zat. En het was ook nog is veel te heet in bed.....

7. Wanneer heb je voor het laatst gelachen? Waarom?
Gisteren, ben ik wezen zwemmen met een goede vriendin van mij en in de glijbaan was het gieren, lachen en brullen! :)

8. Wat hangt er op de muur van je kamer waar je in bent? 
Een hele waslijst... Schilderijen, een spiegel, fotolijstjes, onze klok en lampen.

9. Vertel iets over jezelf wat de meeste mensen niet weten.
Ik heb werkelijk geen idee.. haha!

---

10. Houd je van dansen?
Zeker weten! Ik dans veel in discotheken en op festivals.

11. Zou je het ooit overwegen te emigreren? 
Ik ben bang dat ik heel erg heimwee zou krijgen richting mijn vrienden en vriendinnen maar ook vooral mijn ouders. Dus liever niet.

12. Door wie heb je voor het laatst gebeld?
Even checken... Door het huisnummer van mijn beste vriendin! Dat was om de tijd af te spreken om hoe laat we naar het recreatiegebied zouden gaan!

13. Wat heb je als laatste gedownload op je computer?
Een blog template!

14. Laatste keer dat je in een zwembad zwom?
Wow! Wat een gerichte vragen zeg. Gisteren natuurlijk! ;)

15. Luister je op het moment naar muziek?
Ja, op dit moment wel. Op dit moment is het Hysteria van Steve Aoki.

16. Wat is het laatste wat je hebt gekocht?
Uuhhmm.. Ik ben eergisteren naar de Action geweest! Daar heb ik wat schoolspullen gehaald en wat dingetjes voor het strand.

17. Waar denk je als eerste aan als je 's morgens wakker wordt?
Wat zal ik vandaag is doen?

18. Van wie heb je je laatste smsje/Whatsappje ontvangen?
Het laatste smsje die ik heb ontvangen was 3 dagen terug, van mijn moeder, ik smste haar dat ik onderweg was naar huis. En het laatste Whatsappje was gisterenavond, dat ging over een etentje.

19. Hoe laat ga je naar bed?
Uurtje of 11 denk ik.

20. Ben je donor?
Nee, ben nog te jong daarvoor hihi.

21. Met wie heb je het laatst avond gegeten?
Gisteravond met mijn ouders en broer!

22. Is het glas half vol, of half leeg?
Deze vraag begrijp ik niet, haha.

23. Wat is het verste weg dat je ooit bent geweest?
Dat is Parijs geweest denk ik. Ik ben nog maar 16 en blijf vaak liever in Nederland met vakanties met mijn ouders. Dat ik naar Parijs ging, is nu zo'n 1,5 jaar geleden,

24. Heb je ooit een schooluniform moeten dragen?
Nee.

25. Typ je op een touch toetsenbord?
Nee haha, nu niet! Gewoon op de laptop toetsenbord.

26. Wat ligt er onder je bed?
5 rol bakken waar o.a. winterkleding, schoenen en schoolspullen in zitten.

27. Geloof je in liefde op het eerste gezicht?
Nee.. Ik vind dat je iemand wat langer moet kennen voordat je met diegene een relatie aangaat.

28. Hoe laat sta je op?
Vanochtend stond ik om 8 uur op omdat het gewoon té warm was in bed.

29. Hoe heette je eerste huisdier?
Sandy! Dat was mijn eerste kat. Helaas overleed ze al gauw met 1 jaar, we kwamen thuis van vakantie en toen was ze ernstig ziek en gauw daarna overleed ze..

30. Hoe voel je je op dit moment?
Heel energiek! Het is heerlijk warm weer buiten, word ik altijd zo happy peppy van!

31. Zing je onder de douche?
Heel heel soms!

32. Wat doe je als je je verveelt?
Youtube kijken of blogs lezen!

33. Wat wilde je vroeger worden? 
Prinses!

34. Wat zijn je beste lichamelijke punten?
Ik ben trots op mijn ogen en mijn lichaamsbouw.

Geniet van deze heerlijke zonnige dag!
xxxxx, Demi.