Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Fish eye lens Hema


Al een tijdje in het assortiment van Hema, is deze Fish eye lens voor op je mobiel. En ik wilde 'm heel erg graag uitproberen! Eens kijken of het wat is.....





De verpakking is basic, maar strak. Er staat duidelijk op wat er in de verpakking zit, erg fijn. Ik moet eerlijk toegeven dat ik de verpakking niet heel erg vrolijk vind, ik had er graag wat meer kleur in gezien.




De verpakking is gemakkelijk ingedeeld, zodat alles er precies in past. En je het er ook zo weer in kan krijgen, want ik haat dat enorm.. Dat het er perfect in zit maar ik het er niet meer zo in krijg..

De inhoud van de verpakking bevat de Fish eye lens, een handleiding, drie metalen ringen, een lens dop en een koortje wat je aan je telefoon kunt hangen zodat je je lens altijd bij je kan dragen.


Hiermee gaan we vandaag werken. Dit is mijn mobiel, en ik zie het nu pas, oeps! Hij is een beetje vies. Ik heb deze pas 3 weken nieuw en hij bevalt mij fantastisch! Het is een HTC One M8S. En het hoesje komt van Miniinthebox!




Het aanbrengen van de Fish eye lens gaat gewoon heel gemakkelijk. Je plakt het rondje stickertje om je camera heen, in dat stickertje zit een magnetische strip zodat de Fish eye lens er niet af kan vallen.

Ik vind het er echt grappig uit zien. Het zit prima erop en als ik het hard heen en weer schud valt de Fish eye lens er ook niet af. Super!


En dan ziet het er zo uit! Een echt Fish eye effect. Geinig!



En ja, er zat ook nog een andere lens bij. Ik heb echt geen flauw idee waar deze voor dient, aangezien ik ook niet veel verschil zie in de 2. Dit moet dan een Wide angel lens zijn.



En dan nu mijn mening over de Fish eye lens van de Hema. Ik vind het eerlijk gezegd niet geweldig. En ik denk dat dit ook alleen maar als rotzooi in mijn la blijft liggen. Je kan de stickertjes maar 1x gebruiken, dat zou betekenen dat je de Fish eye lens maar 6 keer zou kunnen gebruiken.. En hij is alleen geschikt voor zo, op je telefoon. Met een hoesje om je mobiel gaat het niet werken. Nee, dit is het 'm niet voor mij, jammer!

De Fish eye lens kost €4,- en is te koop bij de Hema.

---------------------------------------------------------------------