Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

NOTD: Revolving Red #001


Tijdens het opnieuw lakken van mijn nagels dacht ik wel even na dat ik ook echt gewoon lakjes heb die ik bijna nooit op mijn nagels draag. Doodzonde. Terwijl ik altijd gewoon de nieuwste wil pakken, heb ik deze keer gekozen voor een wat ouder lakje!





Dat de NYC lakjes prachtig waren, wist ik wel. Ze dekken altijd zo ontzettend goed, al na 1 laagje. Ik ben een grote fan van wat donkere kleuren, dus voor mij moet je eigenlijk nooit een geel of een oranje lakje meenemen.




Ik koos vandaag voor nummer #001. Achja, een donkere kleur mag ook wel is in de zomer. De kleur is heel mooi, ook met de zomer. De kwaliteit van dit lakje is wat minder, hij is binnen 1 dag al gaan chippen.

----------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x