Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Kruidvat scheergel


Deze zomer wilde ik wel is wat anders dan altijd maar met douchegel mijn benen scheren. Scheergels zijn bedoeld om ermee te scheren, dus ik dacht waarom niet? Ze ruiken lekker, maken je huid gladder dan ooit en zijn ook nog niet eens zo heel duur.




En ook heel belangrijk; de geur moet lekker zijn! Veel scheergels hebben een gewone neutrale geur. Maar ik ging voor een lekkere met bloemetjes! Lees je mee met mijn review?


De flacon van de scheergel bevat een handige spuitdop om je scheergel te kunnen doseren. Het werkt gemakkelijk! Pluspunt.




De geur is echt heerlijk! "Flower festival'' is zoet, maar doordat het schuimt op je huid ook een tikkeltje fris. Ik krijg er vooral een zomers gevoel van. De scheergel is niet heel vloeibaar, zodat hij ook wel goed op je huid blijft liggen.



De werking van deze scheergel vind ik echt ge-wel-dig! Ik hoef maar een kleine hoeveelheid op mijn hand aan te brengen en het is al genoeg voor heel mijn been. Hij doet overigens heel goed zijn werk als scheergel. Na het scheren is mijn huid zacht en glad en klaar voor een heerlijke bodylotion. Ik vind dit echt een aanrader voor een goedkope prijs!

De "Flower Festival'' scheergel van Kruidvat eigen merk is te koop voor €2,29 bij alle Kruidat filialen en op Kruidvat.nl

Heb jij een favoriete scheergel?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x