Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Mijn Catrice nagellak stash


Een paar dagen geleden liet ik jullie mijn nagellakstash zien, nu werd het wel eens tijd om me op 1 merk te focussen. Het zijn er niet heel veel, 9 om precies te zijn. Laten we ze eens van dichtbij gaan bekijken!








Ik heb vier crushed crystals lakjes van Catrice, te beginnen met ''02 PLUMdogMillionaire.'' Die vind ik echt een hele mooie paarse kleur. Daarnaast is mijn absolute favoriet uit mijn Catrice stash: ''03 Shooting Star.'' Deze kleur is roze met een soort van zilveren, witte glitter erdoor heen. Houd je van roze maar dan toch met veel shimmer, dan moet je deze zeker weten eens gaan bekijken in de winkel!

In het midden zien we nog een lakje, ''01 Royal REDding.'' Een felle en dieprode kleur met wederom weer glitters erin.






Deze lakjes die ik hierboven laat zien komen alle 3 uit een LE. Ik vind ''C02 Cucuba'' een hele mooi kleur voor de winter of de herst.

Het lakje uit de glamazone LE is een mooie oranje, korale kleur. Ideaal voor de zomer. Dit soort kleurtjes zou ik snel in de winter dragen, al kan het natuurlijk wel. En het lakje wat in het midden staat komt uit de ''Hip Trip'' LE. Weer zo'n mooie kleur voor de herfst en de winter.







En tot slot nog 3 lakjes uit het vaste assortiment. Ik ben zelf heel erg fan van ''01 Karl Says Trés Chic.'' Een mooie zacht roze, nude kleur. Ook een mooie frisse kleur.



En toen ontdekte ik vanmiddag dat ik er 1 vergeten was, oeps! Heel mooi glitterlakje, volgens mij is deze niet meer verkrijgbaar.



Van links naar rechts: ''01 Royal REDding'' - ''44 Mermaid My Day'' - 02 PLUMdogMillionaire'' - ''34 Squeeze me'' - ''LE Hip Trip'' - ''01 Karl Says Trés Chic'' - ''03 Shooting Star'' - ''LE Glamazona'' - LE Cucuba'' - ''45 Kitch Me If You Can''.

En dit was mijn bescheiden Catrice stash, kwalitatief zijn ze allemaal heel erg fijn in gebruik en de pigmentatie is supergoed! Ze dekken allemaal in 2 laagjes, sommige zelfs wel in 1 laagje. En ze blijven goed lang zitten.

Hoeveel Catrice lakjes telt jouw stash?

-------------------------------------------------------