Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Catrice Mono Eyeshadow: 570 Plum up the Jam


Catrice oogschaduws vind ik misschien wel de fijnste van alle mono's die ik heb! En ja, ik vind Essence zo af en toe ook wel fijn, maar die zijn meestal lang niet zo gepigmenteerd als die van Catrice.



En dat is eigenlijk vaak de reden dat ik veel Catrice mono oogschaduws koop. En nu er een paar weken geleden uitverkoop was in het assortiment van Catrice, kon ik deze natuurlijk weer niet laten liggen..



Catrice Mono Eyeshadow: 570 Plum up The Jam 

Het kleurtje in de oogschaduw is heel erg mooi. Het is een soort donker, paarse tint. En er zit een zachte glitter in. Wel zat het doosje los, dus dat was wel erg jammer. Meestal bij een mono oogschaduw klik je 'm dicht, maar bij deze is dat dus niet meer zo. 



Het pigment is lekker heftig, en daar houd ik van! Het is een hele warme paarse kleur, die mooi staat met een bruine nude kleur in de crease. Ik moet wel opletten, want de kleur kan ook snel heftig worden. Ook blijft hij heel de dag netjes zitten op mijn ogen, en dat vind ik wel heel belangrijk bij een oogschaduw. Veel ga ik 'm niet dragen op dit moment, ik ga 'm wegleggen in mijn stash voor volgend jaar herfst en winter! 

Niet meer verkrijgbaar bij Kruidvat 

------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x