Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Collective Haul Februari 2016 met o.a. Etos, Kruidvat en H&M


En ja, toen zaten we alweer in maart 2016.. Ik heb de afgelopen maand, in februari het enorm druk gehad met school. Daarom heb ik ook niet heel veel gekocht.


Maar het leek me toch leuk, om dit jaar vast elke maand een Collective Haul te maken. De afgelopen tijd worden mijn artikelen heel erg vaak bekeken, daar ben ik erg blij om. 

Kijk je mee? 

Etos


Nog niet zo heel lang geleden kocht ik deze Micellair Reinigingswater van Garnier. Ik had al heel veel positieve dingen over deze reiniger gehoord vorig jaar, maar omdat ik 'm altijd te duur vond, heb ik er eigenlijk nooit echt bij stilgestaan om 'm dan te kopen. Ik zag zulke positieve reacties, en toch wilde ik 'm heel erg graag. Nog geen 1 maand later had ik de Garnier Micellairwater in mijn handen bij de Etos, hij was in de aanbieding voor €3,-! Vooral voor dat kleine prijsje kon ik 'm niet laten liggen!


Kruidvat 




Bij het Kruidvat waren ze zo'n 2 weken geleden druk bezig om het oude assortiment met korting te verkopen. Ik heb er tussen gekeken, maar veel was al uitverkocht. Ik was al sinds het begin benieuwd naar deze oogschaduw variant van Catrice. Ik vond 'm niet heel duur, hij kostte nu nog maar €2,00 i.p.v. €3,99.  Dus ik nam 'm mee! Erg tevreden.



Ik ging vorige week ook nog even gauw langs 't Kruidvat omdat mijn superfijne dagcrème op was gegaan. En ja, zonder dagcrème kan ik geen foundation aanbrengen! Ik twijfelde tussen 2 dagcrèmes, deze variant, die ik nu gekocht heb, en ook nog een andere. Daar zat een soort van fruit geur aan, maar omdat ik over deze variant al jaren tevreden ben, nam ik deze mee! Hij kostte €1,49. 

Review komt nog!

Action


In de Action nam ik uiteraard mijn favoriete reinigingsdoekjes weer is mee. Ze waren er weer! Ik nam gelijk 2 pakjes mee, voor een extra voorraad. 1 pakje, met 25 stuks kostte €0,79 per stuk. 

Review komt nog! 


Ook kocht ik dit wenkbrauw setje van Max & More. De linkse kleur zou perfect zijn voor mijn wenkbrauwen, omdat ik blond haar heb. Ondanks dat ik dit nog niet uitgeprobeerd heb, ben ik er wel heel erg benieuwd naar! Dit wenkbrauw setje kostte €0,79. 

Review komt nog!



Het was alweer een lange tijd geleden dat ik 'n lakje kocht bij de Action. Dit keer nam ik 2 mee, ik had ze nog nooit eerder gezien. Deze kostte per lakje €0,49 cent! 



Ten slotte kocht ik deze Deo van Dove nog bij de Action. Ik vind in het algemeen de deodorants van Dove het allerfijnst. Ze hebben een niet al te sterke geur. Hij kostte €1,69. 

Review komt nog!

H&M



Bij de H&M kocht ik deze sweater. Deze zag ik al gelijk bij de ingang op de paspop, en ik moest 'm van mezelf gelijk passen! Maar echt waar, ik werd spontaan verliefd. Hij kostte €9,99.




Verder kocht ik ook deze split top bij de H&M. Ik vind 'm echt tof! Hij heeft een hoge split, en ik draag er ook, in de zomer, liever een zwart hemdje onder. Bij de onderkant staat er: 'lost my heart to LA.' Ik heb er €14,99 voor betaald, niet heel duur! Superleuk voor in de lente en de zomer. 

Big Bazar


Jullie weten misschien ondertussen wel dat ik al heel tevreden ben over de roze variant van Babylips. En toevallig liep ik deze week tegen de gele variant aan bij de Big Bazar. Hij kostte maar 2 euro, en dit was ook echt het enigste wat ik bij de Big Bazar meenam, haha! 

Review volgt nog! 

Dit was eigenlijk weer alles wat ik in februari heb gekocht! 

Heb jij nog wat leuks gekocht in februari? Laat het me weten in de comments!

Tot morgen, 

Liefs. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x