Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Duitsland shoplog


Eindelijk weer eens een shoplog die los hangt van mijn Collective Haul's? Ja! Ik ben 5 maart in Duitsland geweest!



Klik hier voor mijn reisverslag! Mijn broer loopt namelijk stage in Duitsland. Vorige week ben ik 1 dag naar Duitsland gegaan om even te kijken hoe het met hem gaat. Kijk je mee naar mijn aankopen?

Rossmann




Bij Rossmann kocht ik als eerste deze liquid lipstick van Essence. Mijn eerste liquid lipstick ooit! Ik heb eigenlijk nooit omgekeken naar zulk soort lipsticks, maar omdat hij in de kortingsbak lag en minder dan één euro kostte, wou ik het wel voor die prijs proberen!


Ook nam ik mijn all-time favoriete poeder van Essence mee. Het is een fixing compact powder. Sinds ik dit 1 keer heb gebruikt, kan ik absoluut niet meer zonder. Voor deze poeder betaalde ik €2,89.

Famila 



Ook gingen we even een rondje doen in de Familia. Een mega grote supermarkt waar ze van alles en nog wat verkopen.. Om precies te zijn was ik eerlijk op zoek naar de make-up afdeling. Ik heb deze mascara gekocht omdat ik toch wel een beetje zat ben van de mascara die ik op dit moment, en ja, ook al veel te lang gebruik. Voor deze mascara betaalde ik €2,59 volgens mij. 






Samen met die mascara kocht ik ook nog deze lipstick erbij. Ik kon hem echt niet missen! Ik vind 'm zo mooi.. 


In de Famila kocht ik ook nog onder andere deze Milka reep. Deze Milka reep verkopen ze geloof ik niet in Nederland. Deze wil ik graag gaan proeven, en ja, 3 dagen later, hij ligt nog steeds gesloten in mijn tas, oeps! Ik kocht deze Milka reep voor €1,10.




Het laatste product, dat ik bij Famila kocht was ook weer snoepgoed. Deze zak Haribo snoep had ik nog nooit eerder gezien. Ik vind de snoepjes trouwens erg lekker. Ze smaken wel erg zoet en je word er gauw al misselijk van.. Voor deze zak Haribo betaalde ik maar €0,99! 

-------------------------------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x