Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

March Goals


De helft van mijn voorjaarsvakantie zit er alweer op, maar gelukkig heb ik leuke dingen in het vooruitzicht! Maart is voor mij, een maand waarin ik veel geld van mezelf moet gaan sparen!



Ik kijk vooruit naar deze maand, mijn doelen voor Maart!

Doelen van maart 2016:
1. Weer meer boeken gaan (uit)lezen. Ik denk dat mij dit wel gaat lukken! En misschien kunnen jullie boekreviews verwachten, hihi.

2. Meer geld gaan besparen. Ook dit gaat mij wel lukken, hoop ik! Ik mag van mezelf geen geld uitgeven deze maand, ik heb mijn telefoon vandaag naar de maker gebracht, want die is kapot gegaan, oeps. Daar zitten redelijk veel kosten aan vast, en die moet ik zelf gaan betalen. Plus, ik heb met mezelf afgesproken dat ik maar €40,- per maand mag uitgeven. En met die kosten van de reparatie, zit ik daar 2x zo dubbel overheen.

3. Meer gaan sporten. Dit is al een beetje op gang aan het komen! Ik sport op dit moment vast, 2 x per week. Ik wil ook nog heel graag op de maandag erbij sporten, maar ik heb dan stage van 8 tot 5 's middags.

4. De lat hoger leggen voor mijn blog! Ik heb op dit moment, vakantie. Dus ik kan gewoon elke dag een artikel online plaatsen.. Maar als ik naar school moet, dan vind ik dat jullie soms te weinig artikelen per week krijgen. Misschien dat ik het ga proberen om 4 artikelen elke week online te plaatsen, in plaats van 3. Het is maar een idee hé.

Ik ben benieuwd of ik deze doelen kan behalen, morgen is mijn laatste vakantiedag, en zaterdag vertrekken we weer voor een dagje naar Duitsland.

Ik ga nu eerst nog lekker genieten van mijn voorjaarsvakantie! Ik ga van maart een mooie maand maken. nog even wachten, en dan ga ik de 26e van maart naar Lilkleine met een goede vriendin waar ik heel erg zin in heb!

Wat zijn jouw doelen voor maart 2016?

Liefs, Fardau.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x