Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

25 Random Questions Tag!

Hee!

Vandaag heb ik weer een Tag voor jullie! Namelijk, de Tag die heel veel word gedaan: De 25 Random Questions Tag! Dit is een Tag met 25 Random verschillende vragen, soms zitten er een paar hele domme tussen, maar als je benieuwd bent, lees dan zeker mee!

1. Wat is je favoriete eten?
Sowieso spinazie! Dat is gewoon al jaren mijn favoriete eten. Ik vind het gewoon superlekker met aardappels, sla en nog wat vlees.

2. Waar ben je bang voor? 
Dit klinkt misschien heel erg dom, maar ik ben bang voor liften. Niet als ik ze zie, maar als ik erin sta. Dan ben ik doodsbenauwd dat hij vast blijft zitten! En ik vind dat "gevoel" dat als de lift start, zo raar en eng voelen! Daarom hoop ik áltijd dat als er een lift is, dat er een trap is. En als er geen trap is, dan móet ik wel met de lift. En dan doe ik gewoon altijd mijn oren en ogen dicht.

3. Wat is je favoriete artiest? 
Ik heb heel veel artiesten waar ik fan van ben, maar op dit moment ben ik heel erg verliefd op B-Brave, hihi.


4. Kan je zingen?
Uh, nee. Ik vind zelf van niet, echt totaal niet! Maar mijn vriendinnen vinden van wel, hoe raar?

5. Waar droomde je vannacht over?
Ik onthoud mijn dromen niet echt, haha. Dus ik weet het niet zo goed meer :).

6. Wat vind je van make up?
Superleuk! Het is een deel van mijn leven geworden sinds mijn 14e, ik ben verslaafd aan het kopen van make up. En ik zal er ook nooit meer mee stoppen!

7. Waar is het laatste waar je op vakantie bent geweest?
Dat was een paar maanden terug, en toen was ik in Overijssel op vakantie! Volgens mij, haha oeps..

8. Waar ga je de volgende vakantie naartoe?
Dat weet ik op dit moment nog niet, we hebben nog niks geboekt, dusja.

9. Wat hangt er op de muren, waar je nu bent. 
Achter mij hangen 2 Egyptische schilderijen, en verder hangt er nog verderop in de woonkamer een grote spiegel aan de muur, en nog een schilderij aan de muur boven de bank! :)


10. Met wie heb je voor het laatste gebeld?
Met een vriendin van mij.

11. Wanneer heb je voor 't laatst je beltegoed opgewaardeerd? 
Ik heb geen beltegoed, ik heb een abonnement. :)

12. Houd je van wafels?
Jaaaaa! Ben verslaafd aan chocoladewafels! <'3

13. Wat is je ringtone?
Op dit moment een standaard ringeltje.

14. Welke dag is het vandaag?
Het is vandaag Woensdag 10 Juli !

15. Is er iets bijzonders aan deze dag?
Niet echt, denk ik?

16. Wat is je grootste blunder?
Nou, kijk. Ik durf nooit de deur op slot te doen op de wc, want dan ben ik bang dat hij niet meer open wil.. En een paar jaar geleden was ik in een restaurant, en toen ging ik naar de wc. Ik dacht, er is toch bijna niemand, dus dan houd ik de deur gewoon open, dus niet op slot.. Maar toen ik óp de wc zat, ging de deur open. Ik schaamde me kapot! :(

17. Wat doe je meestal op ei?
Ik lust geen ei, dus deze vraag gaat een beetje lastig, haha.

18. Houd je van sushi?
Ik heb het nog nooit gehad, wel vaak gezien. Maar ik vind het er vies uitzien, dus nee bedankt, ik hoef het voorlopig nog niet. ;)




19. Wanneer heb je voor het laatste gedoucht?
Gisteravond.

20. Wat is het laatste wat je hebt gezien op tv.
De lama's, ik verveelde me. En er was niks op tv, dus toen ging ik dat kijken, terwijl ik het echt SUPERSAAI vind, en er nooit iets van snap, maar oké..

21. Zonder te kijken, raad hoe laat 't is.
Ik denk.. dat t 10 voor 10 is. ('S avonds)

22. Kijk nu hoe laat het is.
Het is 21:44.

23. Heb je facebook?
Nee, en dat hoef ik ook niet.

24. Wat vind je de leukste filmpjes op Youtube?
Video's van Beautygloss, Vera camilla, Jennifer van Lohuizen, SnoopyIljatje, BeautylabNL, Alwaysxbeyourself, Bosvruchtjex, Beautyxdenise en nog veel meer! :)

25!!!  Wat vond je van deze tag?
Ik vond hem wel leuk, maar sommige vragen sloegen echt nergens op..


Dit was de Tag alweer!
Sorry voor de droge antwoorden, maar ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Bedankt voor het lezen van dit bericht en het volgen van mijn blog! <'3
Ik zie jullie snel weer!
Byee, 
Heel veel liefs, Xxx.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x