Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Review Catrice Oogschaduw die uit het assortiment gaat! ♥

Hee!

Zoals beloofd heb ik vandaag de Catrice Oogschaduw review voor jullie! Deze oogschaduw heb ik gisteren gekocht bij de Kruidvat, omdat deze ontzettend mooie oogschaduw uit het assortiment gaat van Catrice, erg jammer.. Want ik vind hem echt, 1 woord: Beautiful! Als je benieuwd bent wat ik van deze oogschaduw vind, blijf dan zeker even mee lezen! :)
Op zich koop ik niet "zomaar" oogschaduws uit het vaste assortiment. Vaak vind ik deze gewoon veel te duur, ik had deze namelijk ook niet gekocht als hij niet 50% korting zou zijn, nu vind ik €1,45 wel een mooi prijsje voor zo'n oogschaduw!


Dit is de oogschaduw, echt wauw! De kleur is zo ontzettend lekker zomers en zó fel! Ik hou namelijk van felle kleuren op je ogen. Ook wel van Nude, maar dat wat minder. Dit is een mengeling tussen blauw en groen, een beetje Turquoise. (Sorry ik heb het verkeerd getypt op de foto, oeps..).


Zo ziet hij er "echt " uit. Bij de vorige foto zat de deksel er nog op. Zoals je ziet zitten er ontzettend veel shimmer in. Naar mijn mening vind ik dat wel mooi! :)


Het nummer van de oogschaduw is : 650 Petrol Shop Boys. Zelf heb ik echt geen idee wat het betekent, maar de naam vind ik er best leuk bij passen!


Toen ik met mijn vinger 1 keer op de oogschaduw wreef, kwam er al vet goede pigmentatie van af! Echt wauw. 


Dit zijn 3 verschillende swatches van de oogschaduw. En wat een pigmenatie zeg! Wauw, het valt me op dat de Catrice oogschaduws wel een lichtere pigmentatie hebben dan die van Essence, jammer. Want Essence is een goedkoper Budget merk namelijk.. ;)

Mijn mening over de Catrice Oogschaduw:

De kleur vind ik echt onwijs mooi.
Hij is echt fel, en de pigmentatie is ook best goed! 
Deze is zeker aan te raden. Echt een mooie felle zomerse kleur. 

Dit was mijn review alweer!
Bedankt voor het lezen van dit bericht en het volgen van mijn blog.
Tot snel, en geniet van het lekkere weer!
Heel veel liefs, Xxx Demi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x