Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Films die ik de afgelopen tijd heb gezien!

Hee!

Het is vakantie! Heel leuk, maarja.. Want moet je doen als je je verveelt? Ik kijk dan meestal films, of lees ik boeken! En deze week, heb ik 3 films gekeken, die ik graag met jullie wil delen! Als je benieuwd bent welke films dat zijn, blijf dan zeker even meelezen!




Actiefilms, Romantische films, Horrorfilms of toch Familiefilms. Er zijn zo ontzettend veel soorten films! Zelf houd ik het meeste van Romantische films. En heel soms van Familiefilms, haha! Eigenlijks kijk ik nooit zoveel films. Tenminste, niet als het niet vakantie is. Op dit moment kijk ik graag uit naar 2 films! Die bijna in de bioscoop zijn of nog komen. Alleen ik ben geen bioscoop mens.. Op de een of andere manier houd ik er gewoon écht niet van. Toch ben ik erachter gekomen hoe leuk het kan zijn om veel films te kijken als je echt gewoon niks te doen hebt!

Ik wil dit soort artikelen graag vaker doen, zo geef ik jullie wat leuke films tips en zien jullie mijn mening, ik ben heel benieuwd wat jullie hiervan vinden!


Als allereerst deze film. Dit is niet de officiële poster, die je altijd bij de bioscopen ziet, want als ik die als afbeelding zou plaatsen, dan zou het een mini afbeeldingetje zijn, en dat vind ik heel onhandig, én het is ook nog is heel vervelend voor jullie.

Het verhaal wat in de film zit vind ik echt helemaal geweldig! Ik kon niet meer van mijn stoel afkomen, ik wilde hem gewoon helemaal afkijken! Echt wauw, wat is dit een goede film zeg. Ookal is hij al best wel oud, de film komt uit 2004, haha. Maar dat is zeker geen reden om 'm niet te gaan kijken!

Sam Montgomery (Hilary Duff) woont samen met haar stiefmoeder en stiefzusters nadat haar vader overlijdt. Ze droomt van een studie aan Princeton, de plaats om een prins aan de haak te slaan. Maar misschien heeft ze haar droomprins al ontmoet: haar anonieme chatvriendje, met wie ze heeft afgesproken op een Halloweenfeest. Sam raakt echter in paniek wanneer de geheimzinnige man de coolste kerel van de school blijkt te zijn. Kan hij van een meisje houden dat niet zo populair is? Kunnen sprookjes werkelijkheid worden? Alleen als Sam haar mannetje staat en zij haar dromen een stevig handje helpt.



Dan deze film, dit is een soort "vervolg" van de vorige film, maar dan speelt het verhaal zich gewoon net wat anders met andere acteurs! Deze film is 4 jaar later uitgekomen, in 2008 dus. Ik vond het echt een hele leuke film, zeker het 2de of 3de kijken waard!

Na de dood van haar moeder neemt de baas van haar moeder Mary in dienst. Hier wordt ze constant dwarsgezeten door haar stiefzussen Britt en Bree en ook haar stiefmoeders nare persoonlijkheid helpt niet mee. Op een gekostumeerd bal leert ze de aspirerende zanger Joey Parker kennen. Ze dansen en worden verliefd op elkaar. Wanneer ze weggaat, vergeet ze hem te vertellen wie ze werkelijk is. Het enige wat Joey nog van zijn danspartner heeft, is de mp3 speler die ze liet vallen toen ze wegging.


De laatste film, maar zeker niet de slechtste! Dit is echt een film die ik steeds weer opnieuw kan kijken. Op dit moment heb ik deze vandaag voor de 3e keer gezien! :)
Deze film is net als die anderen weer een hele oude film, deze komt uit 2003. De film heet: Loverboy.

Denise, een meisje van 17 jaar oud, is een buitenbeentje. Ze wordt verleid door Michael, een knappe charmante jongen. Haar leven veranderd doordat Michael haar overlaadt met de duurste cadeaus en haar een gevoel van eigenwaarde geeft. Dan vertelt hij haar dat hij zichzelf in de schulden heeft gestoken, vanwege haar. Denise gaat nu met mannen naar bed om geld voor Michael te verdienen. Door de ruzies met haar moeder trekt ze uiteindelijk bij hem in om vanaf dan op de tippelzone haar werk te doen. Uiteindelijk komt ze erachter dat Michael op deze manier al heel veel meisjes in de prostitutie heeft gehaald.

Dit waren mijn Films die ik de afgelopen tijd heb gezien!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en laat me weten of jullie dit vaker willen zien, qua boeken of iets anders!
Bedankt voor het lezen van dit bericht en het volgen van mijn blog!
En bah, wat een vies weer was het vandaag zeg! 
Tot snel !
Veel liefs, Xxx Demi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x