Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

#NOTD. Nails of the Day. *14-07-'13.

Hee!

Vandaag heb ik weer een nieuw bericht voor jullie! Omdat ik gisteravond een nieuwe nail art op mijn nagels heb gedaan, en hij er nu nog steeds helemaal op zit, wilde ik het graag aan jullie laten zien. Dat heet dus een 'Nails of The day'. Je laat dan je nagels zien en de producten die je hebt gebruikt! Als jij wilt weten wat ik voor nail art op mijn nagels vandaag heb, blijf dan zeker even mee lezen! 

Ik ga beginnen met dé nail art die ik op heb. Het is een nail art met 4 verschillende kleurtjes. Ik heb deze gemaakt, omdat ik vandaag naar de Dancetour ben geweest! Zo ziet de nail art eruit die ik heb gemaakt:


Zo ziet hij eruit. Sorry voor mijn nagels trouwens, haha. Ze zijn op dit moment erg raar, want de ene nagel is langer dan de andere.. Maar oké! Het is een Nail Art met alleen maar stippen, maar wat nou anders is, ik heb er geen kleur onder gedaan. Meestal zie je bijvoorbeeld paarse nagellak als basis, en dan blauwe stippen erop. Maar ik heb de stippen er zo random op gedaan. Je ziet niet overal stippen zeg maar, je ziet ook gewoon mijn eigen nagelkleur eronder verschijnen. ;)

Ik heb 5 soorten nagellak gebruikt. En 1 hulpmiddel voor de stippen.
Nagellak:
- Koraalroze 
- Fuchsia 
- Turquoise 
- Roze glitterlak
- Base Coat

Hulpmiddel voor de stippen:
- Dottingtool van Essence. 

Ik ga nu verder met de nagellak laten zien die ik voor deze Nail art heb gebruikt. Eigenlijks zijn het bijna alleen maar lakjes van Rimmel London. Verder heb ik 2 nagellakjes van Essence gebruikt, niet echt mijn favoriete merk. Alleen de Top en Base Coats vind ik fijn van Essence, de gewone Colour&Go lakjes vind ik echt bagger! 

Als eerste begin ik met de Base Coat die ik heb gebruikt. Ik heb de 'Essence Studio Nails 24/7 Nail Base' gebruikt. Deze is echt aan te raden! Hij droogt ontzettend snel op je nagels, en het is echt een nagel basis die 24/7 blijft zitten, sowieso! :)


Zo ziet de Nail Base eruit. Deze Nail Base is niet bij elke Kruidvat verkrijgbaar, alleen als jou Kruidvat een tweede Essence schap met allemaal Nail Art dingetjes enzo heeft, dan is deze verkrijgbaar! Mijn Kruidvat heeft ook geen tweede schap, en in de buurt is er ook niet echt een Kruidvat met een tweede Essence schap, daar baal ik echt van! Deze Base Coat heb ik een keer op vakantie gekocht, waar ze wél een tweede Essence schap hadden. 

Dan heb ik nog 3 andere gewone kleurtjes gebruikt. Het zijn 3 lakjes van Rimmel London, mijn favoriete nagellakmerk! En nu komen er een paar foto's van de lakjes die ik voor deze Nail art heb gebruikt! <'3


Dit glitterlakje van Essence kun je ook alleen maar kopen als je een tweede schap van Essence hebt in je eigen Kruidvat filiaal.


Dit is echt 1 van mijn favoriete zomerkleurtjes! 


Koraal roze.. Blijft gewoon altijd een mooie kleur!


Dit waren de gekleurde lakjes die ik heb gebruikt!
Als allerlaatste heb ik nog een Dottingtool gebruikt, maar ik ben helaas vergeten om van die foto's te maken, echt stom van me! Sorry hiervoor, dus laat ik een google afbeelding zien. :


Dit was mijn NOTD alweer! Ik heb hier echt heel erg veel aan gewerkt, dus ik hoop dat jullie het leuk vonden! ;)
Bedankt voor het lezen van dit bericht en het volgen van mijn blog.
Geniet van het lekkere weer hé! <'3
Tot snel, 
Heel veel liefs, Xxx Demi!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x