Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Collective shoplog! Met o.a. Kruidvat, H&M en Action!


Vandaag heb ik een Collective Shoplog voor jullie! Dit houd in dat ik alles wat ik heb gekocht heb verzameld, en daarvan 1 grote shoplog maak. De shoplog is o.a. van het Kruidvat en de Action!

Ik ben afgelopen week nog eventjes langs de Action geweest, omdat ik een brief thuisgestuurd kreeg waarop stond wat je allemaal nodig hebt in klas 3 vmbo. Natuurlijk ga ik dan niet uitgebreid naar de V&D Schoolcampus om een paar kleine dingetjes te halen. Maar ga je even goedkoop langs de Action! En verder ben ik nog naar het Kruidvat geweest omdat ik nog een paar nieuwe verzorgingsproducten nodig had, omdat die inmiddels weer op waren gegaan! En ik wilde kijken of het nieuwe Essence assortiment al bij ons in de schappen lag.

Maar genoeg gepraat, laten we maar snel beginnen!
Allereerst wil ik even zeggen dat de belichting van de foto's verschillen. De ene dag dat ik naar de Action ging was het fel zonnig en haast overbelicht, en toen ik naar het Kruidvat ging was het hele donkere en slechte belichting. Alvast sorry hiervoor!





Zo heb ik bij het Kruidvat een nieuwe dagcrème gekocht. (Ik zie nu net dat het verkeerd op de afbeelding staat, haha). Maar goed, mijne was al bijna zo goed als op. Voordat ik deze kocht, gebruikte ik een matterende crème van Essence. Ook erg fijn, maar ik wilde wel is wat anders proberen! Dus heb ik deze meegenomen voor maar €1,78!


En toen had ik ook nog wat nieuwe reinigingsspul nodig voor mijn make up. Op dit moment gebruik ik de demak'up oogmake up remover. Die is erg fijn, maar als die eenmaal op is moet ik speciaal naar de winkel, dus kon ik beter nu gelijk meenemen. Deze reinigingsdoekjes is net zoals de dagcrème voor de droge en gevoelige huid. Wat erg van toepassing is. Deze reinigingsdoekjes kostten €1,69. (: 

Natuurlijk moest ik even bij het Essence schap kijken. Om te zien of het nieuwe assortiment er al lag. En jahoor! Een deel lag eral bij ons. Jullie hebben gisteren een review kunnen zien op mijn blog over de Essence lipbalm appel pie. Die heb ik ook gekocht, maar ik vond het niet zo nodig om dat nu ook nog te laten zien omdat ik die al gereviewd heb. Die kostte trouwens €0,99 cent.

En toen ben ik dit weekend even langs de H&M geweest, omdat ik vind dat ze daar altijd leuke sieraden en haar accessoires hebben! Dus daar moet ik wel even in sneupen.


En verder heb ik bij de H&M deze superleuke bloemen voor in je haar gekocht! Het zijn van die clipjes, en ik vond het wel een leuk idee om dan een knot te maken, en dan zo'n bloem ernaast of erachter in te schuiven. Geeft echt een leuk effect! En deze bloemen per 2 stuks waren €2,95! Bij de gewone H&M, dus niet H&M divided.

Misschien weten jullie wel dat ik helemaal gek ben op de Action! Lekker budget, en soms ook hele fijne make up en school producten! Zoals ik al zei, moest ik nog een paar kleine dingetjes halen voor school. Dus hierbij nog een mini back to school shoplog!


Als eerste heb ik van die ontzettend leuke markers gekocht! Deze vind ik altijd zo handig als ik iets heel belangrijks moet onthouden of gewoon om lekker te kliederen in mijn agenda of schrift! Deze kostten €0,99. Ps: Ik heb de bon helaas al weggegooid, dus sorry daarvoor!



Ook heb ik een tubetje alles lijm meegenomen, omdat ik nu een extra vak heb, namelijk art en design. Dit is een soort van beeldende vorming en tekenen door elkaar! En daarvoor heb ik wel eens lijm nodig, dus hierbij deze lijm! Eigenlijks had ik liever een plakstift gehad, maar die hadden ze helaas niet meer. Ik weet niet meer hoe duur deze was..



Een paar HB Potloden komen altijd goed van pas bij een toets of gewoon iets anders!


Dit kwam ik tegen in de Action! Had ik echt niet verwacht, zeker niet omdat het van het merk BIC is, wat best prijzig is als je het koopt bij de Primera of de V&D! Deze zwarte permanente marker kostte €0,99!



Type ex! Komt ook altijd goed van pas. Als je bijvoorbeeld met pen werkt, en je hebt een foutje, dan vind ik het een beetje lelijk als je dan gaat krassen. Hiervoor dus type ex! Deze kostte iets van €0,70.



In mijn agenda heb ik maar 1 lintje. Die ga ik dus gebruiken voor de gewone "week" enzo. Maar ik heb ook nog is een vakje met mijn geodriehoeken en mijn rooster. Hiervoor zijn deze Sticky notes heel handig!


Als laatste van de Action heb ik deze puntenslijper gekocht. Eerlijk gezegd heb ik deze al 3x eerder gehad, maar ik raak hem steeds kwijt (oeps) of hij gaat kapot. Gewoon lekker handig! Hoef je niet steeds naar de prullenbak te lopen.

Dit was mijn shoplog alweer!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden,
Bedankt voor het lezen van dit artikel en het volgen van mijn blog!
Tot snel,
Kus, Xxx Demi.

2 opmerkingen:

  1. Leuke spullen heb je gekocht! Ben vooral benieuwd naar de dagcrème en reinigingsdoekjes van Kruidvat eigen merk xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel! Daar zal ik zo snel mogelijk een review over schrijven! (: Xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x