Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Reviewweek Dag 5! Catrice Kortingsbak Nagellakje!


Hier ben ik weer, met alweer deel 5 van deze reviewweek! Ik hoop echt dat jullie dit leuk vinden, want vandaag heb ik weer een nagellakje van Catrice voor jullie getest!

Leuk dat je geïnteresseerd bent! Catrice nagellak vind ik echt super! De prijs is budget, en de kwaliteit is super! En je hebt zo ontzettend veel keus, als je Catrice nagellak vergelijkt met Essence. Essence vind ik echt flut! Ik nam weer een nagellakje van Catrice uit de kortingsbak mee, omdat de kleur mij erg aansprak. Veel plezier met lezen!


Zo ziet het nagellakje eruit. Ik vind m echt mooi, hij sprak me vooral aan omdat er een soort van zilver glittertje in zit. Echt mooi!


Hierboven heb ik 1 laagje van het lakje aangebracht. Zoals je kan zien dekt hij al in 1 keer, echt super, had ik eigenlijks ook wel verwacht van Catrice, want die dekken meestal wel. Waarom meestal dikgedrukt is, omdat het niet altijd zo is, bij mijn vorige review van een nieuw catrice lakje dekte hij namelijk niet in 1 keer. (:



En hier heb ik 2 laagjes aangebracht! Echt de dekking, wauw.
Catrice vind ik echt een ontzettend fijn merk! Omdat ze erg gemakkelijk lakken door de brede kwast. Na 2 laagjes is dit lakje totaal gedekt en shined hij enorm mooi. De lak droogt niet supersnel, maar ook niet superlangzaam dat je een kwartier moet wachten voordat het pas droog is. Bij mij blijven Catrice lakjes ongeveer zo'n 2 á 3 dagen zitten zonder te chippen.

Bij Kruidvat en Trekpleister kan je allerlei producten van Catrice vinden. Nagellakjes kosten €2,99 per stuk. Ik heb nummer 34 Squeze me. Maar helaas is deze niet meer te verkrijgen. Een fijn kleurtje voor meer in de herfst!

Dit was mijn review alweer voor vandaag!
De reviewweek is al bijna afgelopen, hihi. Na de reviewweek kunnen jullie sowieso nog een Collective Shoplog verwachten, want ik vind het een beetje stom, om een shoplog midden in een reviewweek te gaan plaatsen, en vanaf 26 augustus moet ik weer fulltime naar school! Dus heb ik ook veel minder tijd om artikels te schrijven, echt jammer!
Bedankt in iedergeval voor het lezen van deze review en het volgen van mijn blog!
Tot morgen lieverds!
Kus, Xxx Demi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x