Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Kruidvat baby zonnebrandcrème SPF 50+


Zoals jullie weten word het beetje bij beetje wat warmer in Nederland! De zon zie ik steeds vaker schijnen buiten. Vooral als de zon erg fel is moet ik zonnebrandcrème meerdere keren herhalen. Vandaag review ik er een van Kruidvat eigen merk!



Blonde haren, een (bijna) witte huidskleur. Als de zon vol op schijnt móet ik me insmeren. Bij wijze van spreken kan ik anders levend verbranden. De zon is heerlijk om in te zitten, mijn haar verkleurd langzaam van blond naar bijna wit haha. Ik vind het geen gezicht als je met een verbrande huid rondloopt, en daar heb ik wat op gevonden!

Een goedkope zonnebrandcrème met SPF 50+. Nu is het natuurlijk nog niet heel erg warm, met temperaturen van boven de 30 graden, maar je kan je er maar alvast op voorbereiden! Vandaag review ik dus een baby zonnebrandcrème voor jullie!


Mijn eerste indruk, de verpakking is lekker vrolijk met die kleurtjes. Fijn, want dat maakt het gebruiken meestal leuker! Ook is het een handige tube om mee in je tas te nemen. Wat ik ook een + punt vind, is dat het best wel goedkoop is, ik betaal zo'n €6,99 voor dit flesje. Dat het voor de babyhuidjes geschikt is, who cares? Natuurlijk is het dan ook voor jouw huid geschikt!


Daarnaast is de zonnebrandcrème een hele fijne substantie. Lekker romig. Ik heb het product tot nu toe 5 keer gebruikt en ik ben zeer tevreden. Mijn huid is niet verbrand en deze zonnebrandcrème plakt totaal niet. Het trekt gauw in en is waterbestendig!

Kruidvat eigen merk baby zonnebrandcrème SPF 50+ is te koop bij het Kruidvat 
voor €6,99.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2 opmerkingen:

  1. Top! Ik zocht een zonnebrand crème met factor 50 voor mijn gezicht! Ik heb namelijk besloten, nadat ik vd week bij de huisarts was voor een "vlekje" in mijn gezicht waarvoor ik 13 juni bij de dermatoloog moet zijn, om mijn gezicht vanaf nu met een hele hoge factor in te gaan smeren. Iets wat ik normaal nooit deed! Dus dit artikel is top en ga meteen vanmiddag kijken bij kruidvat! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x