Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Review Body benefits nail polish remover.


Sinds ik de "draai" manier fijner vind dan met watjes en nail polish remover, kan ik niet meer zonder. Een paar dagen terug ontdekte ik deze budget versie bij de Action!



Ik nam hem mee zonder erbij na te denken, die moet ik testen!


Dit nagellakpotje bevat 75ml nail polish remover en heeft een grote zwarte spons in het potje. De bedoeling is dat je de dop eraf draait, en vervolgens je vinger erin doet, en draait. Door de schuring van de spons en de nail polish remover is je nagellak gauw verwijderd.



De nail polish remover bevat geen aceton, wat veel fijner is dan mét aceton. Aceton droogt je nagels namelijk heel snel uit. Verder zitten er nog een andere paar alcoholsoorten in, parfum bijvoorbeeld..


Tijd om het uit te proberen! Op deze foto draag ik een nagellakje van mijn vorige artikel haha, zo zie je maar weer dat ik meerdere artikels maak op 1 dag.


Hoppa! Deze remover werkt erg fijn. De spons blijft goed in het potje zitten. Het is een trucje van 15 seconden je vinger in het potje houden, wat ronddraaien en de nagellak is verdwenen. Dit geld niet bij lastige glitter of topcoat lakjes.. Zo zie je het hierboven maar weer haha. Deze van de Action werkt net zo goed als mijn Kruidvat eigen merk nail polish remover. Die wel zo'n 2 euro duurder is.

Nog een kleine tip: sla een paar potjes in als je bij de Action bent!


Body benefits nail polish remover is te koop bij de Action voor €1,49.
----------------------------------------------------------------------------------------------

2 opmerkingen:

  1. Klinkt fijn + goedkoop!! Je blog ziet er echt leuk uit :), blijf doorgaan met bloggen!

    XXX
    Arjanne -A&A-

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x