Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Review: Action lipsticks


Het valt me op dat Action steeds meer make up in hun assortiment krijgt. En die prijzen, zo budgetproof! Zo kocht ik deze lipsticks van Max & More.


Action lipsticks zitten per twee in een verpakking en kostten samen €0,89 cent. Ik ben altijd heel erg benieuwd naar goedkope, leuk uitziende make up dingetjes.


Zoals ik al net zei, koop je de lipsticks per twee in een verpakking en kan het dus zijn dat je een van de lipsticks niet mooi vindt. Bij deze verpakking vond ik ze allebei wel heel gaaf! De lichte variant heet Honey Beige en de opvallende kleur heet Coral Pink. Ik had nog geen koraalkleurige en nudekleurige lipstick dus nam ik ze mee.


Om te beginnen de geur: Ik vind de lipsticks van de Action meestal heel chemisch ruiken. Maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening. De textuur van de lipsticks is heel fijn, ze zijn zacht en fijn om aan te brengen. Over de tijd dat hij op mijn lippen blijft zitten is mijn mening negatief, ze blijven niet heel lang zitten. Na een halfuurtje / uurtje zag ik de kleur op mijn lippen bijna niet meer. Op zich is dat niet heel erg, want je kan de lipstick altijd nog bij werken.


Ze zien er echt heel gaaf uit. Voor nog geen 50 cent per lipstick stift ik mijn lippen gewoon per dag een paar keer extra bij!

Max & More lipsticks zijn verkrijgbaar per 2 stuks bij de Action voor €0,89 cent. 
Koop jij wel eens make up bij de Action?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x