Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Mijn leven in 20 vragen TAG!


Vandaag is het weer tijd voor een TAG! De "my life in 20 questions" TAG! Leer mij iets beter kennen aan de hand van een van de volgende 20 vragen.



Favoriete kleur
Hm.. dat is een lastige! Ik vind zoveel kleuren mooi. Turquoise, paars en mintgroen zijn toch wel mijn favorieten.

Favoriete nummer
3, waarom? Ik heb werkelijk geen idee haha.

Droom carrière
Een YouTube kanaal beginnen! Ik ben blogger op dit moment, maar ik heb zoveel creativiteit in me, dat ik heel graag later met een goede HD camera filmpjes op YouTube wil maken. Maar aangezien ik dat nu nog niet mag van mijn ouders, doe ik het later! Daarnaast vind ik kinderen zo gaaf! Misschien een eigen oppas beginnen of gewoon in een kinderopvang werken.

Waar zie je jezelf als je op jezelf woont?
Op mezelf komen komt later zeg ik maar altijd haha. Ik ben 15 en woon natuurlijk nog bij mijn ouders. Is wel logisch. Ik zie mezelf eigenlijk met een hele goede vriendin samenwonen. Dan niet als stel, maar gewoon als vriendinnen. Ik zit er eigenlijk al wel een tijdje over na te denken, te fantaseren over de inrichting enzovoort haha!


Favoriete weg om te reizen
Ik denk toch wel het liefste met de auto, mijn eigen plaatsje waar ik met oordoppen in kan slapen bijvoorbeeld. De boot en het vliegtuig, bah, daar heb ik zo'n hekel aan.

Wat doe je in je vrije tijd?
Ik ben heel veel met school bezig. Ik ga gelukkig over naar klas 4! Mijn examenjaar! Verder YouTube video's kijken, of wel eens tv. Ik vind het heel leuk om mijn creativiteit ergens in te stoppen.

Favoriete kleding winkels
Hm.. Ik koop van alles bij heel veel verschillende winkels eigenlijks. Een favoriet heb ik wel, maar die zit niet in mijn eigen stad, de Tally Weijl. Verder vind ik H&M ook een hele gave winkel, of C&A.

Wie wil je graag zien op een concert?
B brave of Justin Bieber! Dat lijkt me een hele gave show waar je gewoon alles mee kan meezingen. Ik ben laatst al naar een concert van Bbrave geweest hihi!

Favoriete thee smaak?
Sowieso de normale, engelse thee. Ik ben eigenlijk niet zo'n extreme theedrinker. En zoals de meeste mensen, ik vind thee zonder melk echt heel vies. Haha!

Verzamel je iets?
Nagellak!

Ik kan niet slapen zonder..
Een koud kussen waar ik op lig. Of genoeg dekens over me heen.

Als we je 1 miljoen euro zouden geven, houd je alles voor jezelf, of wat doe je ermee?
Heel veel kleren kopen, en schoenen. Alles wat ik wil hebben eigenlijk. Een dagje naar de Primark zou we kunnen, en een fotocamera kopen. Wauw, t klinkt nu heel hebberig, maar ik wil absoluut niet dat het zo overkomt hehe. EN uit eten met vrienden en familie.

Favoriete make up merk?
Ai.. dat blijft een lastige vraag, Action make up vind ik best wel fijn, maar dan kies ik toch echt voor Essence!

Favoriete snack?
Milka chocolade! Hemelsss!

Wat is je favoriete seizoen?
Sowieso lente. De sfeer, de temperatuur, de zon, de vogeltjes die fluiten en eindelijk weer leuke kleding aantrekken zonder dat je verrekt van de kou.

Slaap je met de deur dicht of open?
Dicht.


Waarom ben je begonnen met bloggen?
Omdat ik het enorm gaaf vind om mijn creativiteit erin kwijt te kunnen en mijn passie te delen met mensen die net zo veel van make up houden als ik.

Heb je een abonnement op tijdschriften?
Jaa! Op de Hitkrant, inmiddels al 1,5 jaar.

Wat was je gisteren aan het doen om 12 uur?
Slapen haha. Na een drukke schooldag was ik heel moe.

Favoriete parfum
Someday by Justin Bieber.

Ik hoop dat je t leuk vond!
-xxx-
------------------------------------------------------

1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x