Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Shoplog Action.


Ik heb vandaag weer een shoplog voor jullie! En deze keer is het wéér van de Action haha. Ik heb weer wat hele toffe spulletjes meegenomen! Kijk je mee?



Naar mijn mening vind ik dat Action zich steeds meer "met de tijd" meegaat. Ik kom steeds leukere dingen tegen, want als ik terugkijk in de tijd dat ik toen bij de Action shopte, zit daar echt wel veel verschil in. Natuurlijk heb je een dagen terug ook al een shoplog gezien, maar in deze shoplog heb ik zoveel dingen waar ik zó enorm blij mee ben!

Dan hebben ze de laatste tijd bij de Action zo'n bak staan, die je ook wel is bij de Big Bazar ziet, met allemaal make up van Maybelline of Rimmel London. En toen ik wat verder keek, zag ik OPI staan, mijn ogen sprongen open, want OPI bij de Action? Wat?! Ik kwam een heel mooi nagellakje tegen..


Ik had eigenlijk geen nieuwe nagellak nodig, want ik heb vorige week zoveel nagellakjes weggegooid omdat ze gewoon niet meer goed waren. Maar als jij een lakje van OPI zou zien, van een prijs van €1,79, dan kun je hem echt niet laten liggen haha! Het is mijn eerste OPI lakje en ik ben er zo enorm blij mee.


En dan nog iets waar ik heel benieuwd naar ben! Dit 12 color eyeshadow nude palette van Max & More! Wauw, ik zag hem, en gooide hem gewoon gelijk in mijn mandje. Ik wil deze heel graag reviewen! En die komt er ook zeker gauw aan, dit palette kostte €0,79 cent.


Niet heel intressant, maar ik nam weer een back up reinigingsdoekjes mee van AM facette. Mijn favoriete, echt waar. Ze zijn zo fijn, ze halen zo goed je make up eraf. Ze kostten gewoon zoals altijd maar €0,79 cent.


De zomervakantie komt er al weer bijna aan, voor mij ook! En daarom keek ik even bij de schoolspullen. Mijn schoolagenda koop ik altijd bij de V&D. Dit jaar koop ik de PIP Studio agenda, hij is aardig aan de prijzige kant, maar de V&D heeft zulke fijne agenda's. Bij de action nam ik deze agenda mee voor mijn blog! Zo krijg ik toch een overzichtelijker effect. Want in de zomervakantie wil ik veel aan mijn blog besteden. Natuurlijk niet alleen in de zomervakantie, maar het hele schooljaar. De agenda kostte €0,69.


Coversticks! Bij de Action.. Ik zag ze laatst in een andere shoplog en kreeg toen onwijs veel zin om weer is langs de Action te gaan! Ik kocht deze in "Light Beige". Van mezelf heb ik niet een al te donkere huid, dus ik weet ook niet helemaal zeker of dit wel de goede kleur is. Maar binnenkort komt er gauw een review! Hij kostte €0,59 cent.

Voor maar €4,65 kocht ik al deze supergave spulletjes!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden, bedankt voor het lezen 
en ik zie jou gauw weer! :)
--------------------------------------------------------------------

4 opmerkingen:

  1. De Action is zo leuk! Ik ben erg benieuwd naar de oogschaduw palette xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spulletjes heb je gekocht, het palette en de concealer kende ik niet, morgen dus naar de Action haha! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben zo benieuwd naar het oogschaduw palette !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het palette ga ik straks ook halen. De coverstick is niet echt iets voor mij! Ben wel heel blij met de CC cream van de action. En de OPI nagellakjes zijn crackle nagellakjes. Gebruik ze te weinig! ;-) Action is goed bezig! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x