Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Picture diary Parijs! (Extra lange artikel!)


Eigenlijk heb ik nog nooit een Picture Diary gedaan. Van 2 tot en met 6 juni was ik in Parijs met school! Kijken je mee naar de afgelopen 5 dagen in Parijs? :)



Die avond, toen we er net waren gingen we meteen naar de Montmatre.


Heerlijk om de natuur van Parijs te fotograferen!




Ik ging natuurlijk ook even bij wat souvenir winkeltjes kijken. Ik kocht daar 4 kleine eiffeltorentjes en 4 ansichtkaarten.
















Tussendoor even in de kerk kijken!




Een leuke fotootje geschoten met mijn beste vriendin! 
(Ik links, zij rechts)







Tot in de nacht op de Montmatre gelopen, geweldig.







Dinsdag ! Dag 2 ! Er stond weer een druk programma op de planning.









Na een heerlijke picknick in het park te hebben gedaan, gelijk door naar de volgende bezienswaardigheid!







Boottocht over de Seine 's middags. Was geweldig om mee te maken..



Al was het weer niet geweldig, ik heb zoveel genoten. 's avonds even bij de Eiffeltoren kijken!




Verder die avond een stadstour met de bus.



















La fayette en het beroemde museum met de welbekende Mona Lisa!




Op de Eiffeltoren geweest! Tweede etage :D






Gezellig dagje met beste vriendin gehad in Disneyland Parijs!









Nog een paar leuke selfies en de Eiffeltoren bekeken met lichtjes!

Het was een reis om nooit meer te vergeten, als ik er zo over typ mis ik het zo enorm.. Het was één woord, GEWELDIG. 

-----------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x