Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

5 favorieten van dit moment!


Hee allemaal! Vandaag is het weer eens tijd voor een post van mijn favorieten van dit moment. Hier ben ik een tijdje geleden mee gestart en ik heb gemerkt dat dat vaak gelezen is!



Het idee is dat ik 5 favorieten laat zien aan jullie. Dat kan echt van alles zijn, kleding, beauty, nagellak en eigenlijk nog veel meer. Vandaag weer mijn 5 favorieten van dit moment en laten we snel beginnen hihi.



Mijn favoriete nagellakje van dit moment:

Action lakjes zijn altijd mijn ding geweest. Ik heb dit lakje ik denk een halfjaartje terug gekocht, en de laatste tijd gebruik ik hem erg vaak. Voor de prijs van 0,50 cent blijft hij met 2 laagjes geweldig zitten. Ik vind 'm fijn omdat het kwastje niet al te dik is en het lakje al goed dekt na 1 laagje.



Mijn favoriete reinigingsproduct:

Waarschijnlijk hebben jullie deze wel is vaker gezien, want deze verkopen ze namelijk bij de Action haha. Ik kocht 'm omdat ik gauw een nieuwe cleansinglotion nodig had, maar ik merk eigenlijk wel dat ik deze heel erg fijn vind. Mijn huid is erg gevoelig en krijg daarom al snel velletjes en rode plekjes. Ik geloof dat de prijs zo'n 2 á 3 euro bij de Action was, al helemaal niet duur voor een Dove cleansinglotion! Ik gebruik hem elke ochtend en elke avond en hij doet gewoon goed zijn werk, hij haalt mijn make-up eraf (maar laat wel zwarte restjes eyeliner achter), die ik er de volgende ochtend nog moet af halen. Ik ben benieuwd of jullie net zo enthousiast zijn als ik dat ben!




Mijn favoriete foundation:

Mijn volgende favoriet is deze BB cream van de Action. Ik gebruik hem dagelijks en hij is precies mijn huidskleur. Daarom vind ik hem zo fijn! Eindelijk een foundation van mijn eigen huidskleur, omdat mijn huid nogal licht is vind je niet snel een goed bijpassende foundation. Ik heb inmiddels al een backup gekocht, hij is nu nog steeds te koop bij de Action trouwens!




Mijn favoriete kwast:

Ik zou er laatst een artikel over maken, mijn nieuwe foundation kwast! Ik ben hier echt heel blij mee. Maar oeps! Ik zie net dat hij heel erg vies is en ik hem gauw moet schoonmaken.




Mijn favoriete eyeliner:

De laatste tijd heb ik veel geoefend met eyeliner aanbrengen, en oefening baart kunst haha! Ik heb het gevoel dat ik het nu wel echt goed doe, en ik draag nu eigenlijk bijna dagelijks een winged eyeliner.


En dit was het voor vandaag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en nu gauw weer aan het leren voor school haha, ik zit op dit moment in de toetsweek!
---------------------------------------------------------------------