Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Review 28 kleuren oogschaduw palette Action!


Ik heb echt een verslaving als het gaat om oogschaduw. Ondertussen puilt mijn stash al uit met meer dan 20 oogschaduws haha. Van mijzelf mag ik voorlopig geen oogschaduws meer kopen. Maar hoe kun je dit palette nou laten liggen?



Precies! Dat kan gewoon niet, vandaag laat ik jullie mijn mening zien over dit 28 kleurige palette van de Action.



De make up producten van de Action staan bekend om hun neutrale, zwarte, simpele verpakkingen. Dit palette is onder andere in deze nude versie verkrijgbaar, maar ook nog in '01 Forrest", "02 Sunset", "03 Floral" en dus deze, "04 Nude".



Het eerste wat me opviel is dat Action zoals normaal weer voor een doorzichtige verpakking heeft gekozen met witte letters. Zo maak je de collectie wat "bijzonders" omdat het allemaal dezelfde verpakking heeft. Er staat groot op met witte letters "Max & More Eyeshadow Palette" wat ik zeer mooi vind staan.




Ik heb voor dit palette gekozen omdat het inmiddels alweer herfstseizoen aan het worden is. Daarvoor kun je deze prachtige kleurtjes zeker niet missen in je stash. En dat allemaal in 1 palette bij elkaar. Het kan niet mooier haha. Het palette heeft het meeste wat matte kleuren, maar er zitten ook een stuk of 1 á 2 shimmery kleuren bij.

Oops! Ik kwam er net achter dat deze foto hierboven wat onscherp is, excuses hiervoor.
Gauw door naar de swatches!



Oei. Dit had ik wel een beetje verwacht. Hierboven zie je 2 foto's, swatches van de bovenste rij kleuren. Erg jammer dat ze niet heel erg aanwezig zijn.



De onderste rij! Vele betere kwaliteit haha. Ook niet echt van te spreken, maar dat kan je ook eigenlijk niet verwachten van een palette van de Action.

Een heel schattig palette, vind hem erg mooi. Van de oogschaduws zelf ben ik wat minder fan, ze komen heel poederig over en dat is erg jammer. Wat betreft van de kleuren in het palette ben ik wel blij. Als je gewoon wat meerdere laagjes aanbrengt zal het vast wel een mooie ooglook kunnen vormen.

Eigenlijk niks mis met dit palette. Ben je op zoek naar een goedkoop neutraal nude palette? Ga dan gauw langs de Action! Ik kocht dit palette voor €2,50 bij de Action.
Al houd je meer van pigmentatie, dan zal ik dit palette overslaan.

Heb jij dit palette al ontdekt?
-------------------------------------