Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Shoplog H&M


Gisteren ben ik weer even een dagje de stad in geweest met mijn ouders. De bedoeling was om alleen langs de Boekenhandel te gaan, maar de H&M kun je gewoon eigenlijk niet weerstaan..



Dus ik heb lekker 2 kledingstukken gekocht bij de H&M, eigenlijk heb ik het niet betaald maar mijn ouders. Naar mijn mening vind ik dat de H&M steeds een leukere collectie krijgt.



Als eerste zag ik deze gigantische leuke sweater laatst op de webshop van H&M. Ik kijk er eigenlijk wekelijks bijna op, omdat ik de H&M gewoon heel erg gaaf vind. Het leuke van deze sweater is dat hij basic is, maar toch iets extra's heeft door de witte letter opdruk. En ook zeker voor de prijs kon ik hem niet laten liggen. Hij was €9,99.

Normaal heb ik bij sweaters maat S, die had ik ook aangehad maar de mouwen waren gewoon te kort. Omdat M wel goed zat bij de mouwen heb ik die maat genomen en valt die wat oversized dan normaal.


Ik had al een lange tijd een oogje op zo'n jeans. Ik kon hem steeds niet vinden, want tegenwoordig is het heel erg "een trend" om highwaisted jeans te dragen. Omdat ik nog al lange benen heb vind ik het gewoon niet fijn zitten. Normaal koop ik geen jeans bij de H&M. Maar over deze broek.. Hij ziet er zo gaaf uit en hij stond zo leuk. Ik probeerde maat 38 omdat maat 36 veel te kort was. Maat 38 viel strak en goed om mijn taille dus nam ik die mee. Voor €19,99 nam ik deze jeans mee.

Naar mijn mening heb ik echt ene hele leuke outfit geshopt. Het was een klein, maar fijne shoplog haha. Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

xxx
----------------------------------------------------------