Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Autumn! Waarom ik zo van de herfst houd!


Ja? Mogen we weer chocoladeletters en pepernoten gaan eten? Helaas duurt Sinterklaas nog wel een tijdje.. Maar van de heerlijke herfstsfeer kun je al wel genieten!



Het is alweer eind oktober en ik moet bekennen dat de eerste echte herfstdagen toch er echt wel al zijn geweest. En weetje, ik vind het helemaal niet zo heel erg. Ik houd van de herfst! Lees je mee met de redenen waarom ik van de herfst houd? :)


1. Eindelijk kan ik mijn uggs weer aan! Ik moet zeggen dat ik de herfst en de winter misschien wel de leukste seizoenen vind. Skinny jeans, winterjassen, vestjes, uggs. Ik kan mijn uggs weer lekker combineren met mijn dikke sweaters en truien! Als je er benieuwd naar bent waar ik mijn uggs vandaan heb, ik heb de Mini Bailey Button versie in het bruin, gekocht bij de bijenkorf voor €129,95.

2. Chocolade! Ik ben gek op chocoladepepernoten, maar ook heel erg gek op milka repen. En de warme chocolademelk met een bult slagroom mag ook niet missen! Heerlijk.

3. Stamppot? Doe mij die maar haha! Heerlijk, stamppot boerenkool of stamppot andijvie die door mijn moeder gemaakt wordt én ik doe er graag wat spekjes bij hihi.


4. Zeker wel de natuur vind ik in de herfst echt prachtig. Bladeren die veranderen van kleur.. Wauw, echt volop genieten.

5. Tv! Al kijk ik op dit moment niet veel tv, omdat ik, als puber heel veel op social media zit haha. Maar gelukkig hebben we geen last meer van de zomerstop en kunnen we volop genieten van onze favoriete series!

Wat vind jij het leukst aan de herfst?
--------------------------------------------------