Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Fell in love with a basecoat ... How?


Tijdens de voorjaarsvakantie had ik wat struggles met mijn nagels, ik gebruik op dit moment een gewoon-niet-fijne basecoat van Essence.. Er zit iets in waardoor de substantie ontzettend dik is..



En, toevallig heb ik een moeder die ook nagellak draagt, dus ik kon stiekem haar basecoat uitproberen. Toch vind ik deze vele malen fijner!





Ik probeerde de basecoat van eigen merk van de DA drogist. Er zit een best grote hoeveelheid in, of het lijkt gewoon zo door de vorm van het potje. Hij dekt supergoed in 1 laagje, en het kwastje voelt zacht aan. De basecoat droogt overigens heel snel, en daar ben ik wel heel blij mee.

Wat vind jij van de nagellakjes van DA drogist eigen merk?  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x