Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Tag: 25 levensvragen


Op Beautyvanmij vertel ik eigenlijk weinig tot niks over mezelf. Dat is vooral omdat mijn berichten over mijn 'persoonlijkheid' niet veel worden bekeken.



Toch leek het me leuk om weer eens een tag online te zetten. Vandaag vul ik de '25 levensvragen' tag in. Dan leren jullie mij misschien ook wat beter kennen! Lees verder als je graag meer over mij wilt weten..

1. Hoe ziet je home screen van je telefoon eruit?
Op dit moment gewoon de standaardachtergrond van HTC zelf, want ik heb gisteren mijn telefoon weer teruggekregen van de maker.

2. Je gaat naar een cafe; wat bestel je?
Meestal een sinas. Het ligt er een beetje aan welk dagdeel het is.

3. Welk woord gebruik je echt té vaak?
Specifiek, etc, chill.

4. Wat is je favoriete film?
The fault in our stars toch nog wel.. Vooral om het verhaal, en ja, ik moet er elke keer weer opnieuw van huilen.

5. Wat is je guilty pleasure op het gebied van televisie? 
Holland's next topmodel, daar kan ik echt van genieten!

6. Wat is het laatste liedje dat je hebt geluisterd? 
Work van Rihanna.

7. Naar wie was je laatste appje?
Naar mijn moeder, ik had wat foto's gestuurd van mij en een vriendin.

8. Wat was je eerste e-mailadres? 
Dat was een hotmail volgens mij, dat was toen in die tijd helemaal 'de tijd'. En vooral om te kunnen msn'en met elkaar!

9. Waar kun je je enorm aan ergeren?
Mensen die zich stom gedragen, of teveel tegen me praten.

10. Wat is je meest awkward moment ooit?
Ik was op weg naar vakantie, en we deden een tussenstop in een restaurant. Ik moest op een gegeven moment naar de wc, maar ik durfde de deur nooit op slot te doen. Toen ik net van de wc op stond, deed iemand de deur open.. Shame on me!

11. Wat is je favoriete dag van het jaar?
Sowieso kerstmis! Ik vind dat echt iets om van te genieten.

12. Wat is je favoriete emoji?
Die 'pedo' smiley.

13. Katten of honden?
Absoluut honden! Ik heb thuis een boomerhondje, en ik vind 'm echt te lief.. Maar als ik zelf een huisdier zou nemen dan zou ik echt voor een pug gaan!

14. Utrecht of Amsterdam?
Amsterdam!

15. Koffie of thee?
Koffie!

16. Serie of film?
Film denk ik..

17. Engeland of Amerika?
Ik ben nog nooit in beide geweest.. Maar Amerika lijkt me supergaaf!

18. Vlees of vis? 
Vlees! Ik lust bijna geen vissoorten.

19. Drank of drugs?
Geen van beide! Allebei ook nog nooit gehad..

20. Spice girls of Backstreet Boys?
Geen idee.. Ken ze allebei niet!

21. Bert of Ernie?
Bert vind ik supergrappig!

22. Buurman of Buurman?
Hahaha! Altijd veel naar gekeken vroeger.

23. Sesamstraat of Villa Achterwerk?
Sesamstraat!

24. Meest random feitje over jezelf?
Ik heb dunnen onderbenen en dikke bovenbenen.

25. Belangrijkste levensles die je tot nu hebt geleerd?
Dat je niks moet aantrekken wat andere mensen van je vinden.

Dat was 't alweer! Hopelijk vonden jullie het leuk, en nu gauw richting me bedje..

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x